Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NEOSERV BLOG

Novice in nasveti iz sveta domen, gostovanja, SSL certifikatov, spletnih strani, spletnih trgovin in ostalih področij spleta.

Ko kupimo ali sami naredimo svojo prvo spletno stran in jo postavimo na strežnik, smo s tem svoje podjetje, blog ali osebno stran postavili na ogled široki množici spletnih obiskovalcev. Toda na žalost ne moremo pričakovati, da bo naše spletno mesto že kar takoj na začetku privabljalo trume obiskovalcev.

Obiskovalci pridejo na spletno stran na več načinov. Lahko v svoj brskalnik vtipkajo točen internetni naslov naše spletne strani (ponavadi to predstavlja manjši delež), lahko pridejo z drugih spletišč, ki imajo do nas povezave, s socialnih omrežij, najpogosteje pa nas obiščejo prek spletnih iskalnikov, kot je Google.si.

Najcenejši in v večini primerov tudi najboljši način za pridobivanje obiskovalcev predstavljajo spletni iskalniki.

Google ima razvit svoj algoritem, na podlagi katerega razvršča in prikazuje spletne strani v iskalnih rezultatih za določeno iskalno poizvedbo. Seveda si želimo, da bi bila tudi naša spletna stran za nam najpomembnejše ključne besede v iskalnikih dobro vidna. Višje, kot je naša stran uvrščena, več obiska lahko pričakujemo.

Pa si oglejmo primer …

Predpostavimo, da imamo podjetje, ki prodaja okna, vrata in rolete. Vsekakor si želimo, da si čim več ljudi, ki v iskalnik vtipkajo besede “okna”, “vrata” in “rolete”, ogleda našo spletno stran. Zato moramo poskrbeti, da bo ta visoko med rezultati iskanj za naštete ključne besede oz. fraze.

S tem, da je določena spletna stran uvrščena čim višje med rezultati iskanja v spletnem iskalniku, se ukvarja posebna veja spletnih strokovnjakov. Storitev se imenuje optimizacija spletne strani za iskalnike (ang. Search Engine Optimization). Največkrat se uporablja kar krajši zapis SEO.

Če naša spletna stran, ko jo objavimo na internetu, ne dobiva obiskovalcev, ni krivo napačno izbrano gostovanje, vendar pomeni le to, da spletna stran ni dovolj dobro optimizirana za iskalnike in se posledično ne pojavlja visoko med rezultati v spletnih iskalnikih.

Ponavadi si najprej naredimo (oz. to za nas naredijo SEO strokovnjaki) spisek ključnih besed, okoli katerih optimiziramo spletno stran. S tem poskrbimo, da tisti spletni uporabniki, ki v iskalnik Google vtipkajo te ključne besede, vidijo našo stran med prvimi zadetki in nanjo tudi kliknejo ter si ogledajo ponudbo ali informacije.

SEO lahko razdelimo na dva dela

Optimizacijo za iskalnike delimo na dve področji, ki morata biti za dober rezultat pravilno izvedeni. To sta optimizacija samega spletnega mesta (On-site SEO) in optimizacija izven spletne strani (Off-site SEO).

  • On-site SEO: Pri optimizaciji spletne strani moremo poskrbeti za pravilno strukturo strani, ustrezno dodati ključne besede v glavni naslov (H1), podnaslove in meta naslov, pripraviti besedilo z ravno pravo gostoto ključnih besed, poskrbeti za optimizacijo slik, narediti pravilne povezave znotraj strani itd.
  • Off-site SEO: Pod optimizacijo izven spletnega mesta pa razumemo predvsem povezave z drugih, čim bolj sorodnih spletnih strani, do naše spletne strani.

Glavna razlika med omenjenima dvema vejama optimizacije je, da je optimizacija same strani ponavadi enkratna (z izjemo rednega dodajanja sveže unikatne vsebine), optimizacija izven strani pa je stalen proces, saj moramo biti na področju pridobivanja kakovostnih povezav do našega spletnega mesta vedno korak pred konkurenco.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.