Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NEOSERV BLOG

Novice in nasveti iz sveta domen, gostovanja, SSL certifikatov, spletnih strani, spletnih trgovin in ostalih področij spleta.

Če berete naše blog objave, potem ste verjetno že zasledili, da je hitrost nalaganja spletnih strani eden izmed ključnih dejavnikov za uspešno spletno stran. V primeru nalaganja spletne trgovine pa je hitrost še bolj pomembna, saj hitre spletne trgovine dosegajo boljšo prodajo.

V nadaljevanju preverite, kako v devetih korakih uspešno pohitrite svojo WooCoomerce spletno trgovino, ki deluje na sistemu WordPress.

1. Uporabite zgolj potrebne vtičnike

Pri korak je, da uporabite samo tiste vtičnike, ki jih vaša trgovina res potrebuje za svoje delovanje. Če neki vtičnik ne bo bistveno izboljšal delovanja ali uporabniške izkušnje, potem njegova uporaba ni smotrna. Ne samo, da manj vtičnikov pripomore k hitrejšemu nalaganju strani, pač pa je takšno stran tudi lažje vzdrževati.

Pogosto se zgodi, da lastniki WordPress trgovin uporabljajo več vtičnikov, ki izvajajo iste naloge. Še zlasti je nepriporočljivo, da ima en WordPress sistem naloženih več vtičnikov za predpomnjenje. Več tovrstnih vtičnikov ne pripomore k hitrejšemu nalaganju strani, temveč jo le upočasnjuje, v nekaterih primerih zaradi konfliktov lahko pride tudi do nedelovanja določenih elementov v spletni trgovini.

Koliko vtičnikov je preveč? Če ste šele v procesu izdelave spletne trgovine WooCommerce, potem si postavite zgornjo mejo 20 vtičnikov. Če imate že aktivno spletno trgovino, potem preverite, da vtičnikov ni več kot 40.

Preverite torej, da ne uporabljate več vtičnikov, ki opravljajo isto nalogo. Pri izklapljanju aktivnih vtičnikov bodite previdni, da ne odstranite takšnih, ki so nujno potrebni za delovanje vaše spletne trgovine. Vseeno pa velja pravilo: manj je več.

Še posebej bodite pozorni na vtičnike, ki so namenjeni filtriranju in iskanju izdelkov. WooCoommerce uporablja svoje filtre in iskalnike izdelkov, z uporabo namenskega vtičnika pa se lahko zgodi, da se ob vsakem iskanju izdelka izvede poizvedba v bazo, kar bistveno podaljša nalaganje trgovine.

2. Nastavitev števila prikazanih izdelkov

V primeru, da prodajate več kot 20 izdelkov, je priporočljivo, da nastavite, koliko izdelkov naj se pojavi na posamezni podstrani. Priporočljivo je prikazati od 15 do 20 izdelkov, predvsem na domači strani trgovine.

V primeru, da vaša grafična predloga ne omogoča enostavne nastavitve, dodajte spodnjo kodo v functions.php:

// Change the Number of WooCommerce Products Displayed Per Page 
add_filter( 'loop_shop_per_page', 'lw_loop_shop_per_page', 30 ); 

function lw_loop_shop_per_page( $products ) { 
$products = 12; 
return $products; 
}

Vrednost 12 nadomestite z vrednostjo po svoji izbiri.

Če zgornja koda v vašem primeru ne deluje, poskusite s kodo:

// Change the Number of WooCommerce Products Displayed Per Page 
add_filter( 'loop_shop_per_page', create_function( '$products', 'return 12;' ), 30 );

3. Izognite se zunanjim JavaScriptom

Če uporabljate vtičnike, ki uporabljajo zunanji JavaScript, bo spletna trgovina delovala počasneje, saj bo morala počakati, da se zunanji strežnik, kjer je naložen ta JavaScript, odzove. Zato vtičnike, ki jih ne potrebujete, odstranite.

Naslednji korak je, da zakasnite nalaganje JavaScripta. Zadevo preprosto rešite z vtičnikom Async JavaScript ali Flying Scripts.

Dodatno lahko onemogočite skripto, ki preverja vsebino WooCommerce košarice, ki svojo funkcijo izvaja ne glede na to, ali ima uporabnik izdelke v košarici ali ne. To skripto onemogočite z ukazom:

Disable wc-ajax=get_refreshed_fragments

Ukaz aktivirate z vtičnikom Disable Cart Fragments. Le-ta ne bo vplival na obiskovalce, ki že imajo izdelke v košarici. Več o tem ukazu si lahko preberete v blog objavi Pohitritev WooCommerce: wc-ajax=get_refreshed_fragments.

4. Uporabite vtičnik za prednalaganje strani

Ta možnost sicer ne pohitri spletne strani, vendar uporabniku daje videz hitrejšega delovanja strani. Z namenskim vtičnikom namreč dosežete, da se uporabniku izbrana stran naloži vnaprej. Ta funkcija pride do izraza, če imate na strani več izdelkov in obstaja možnost, da bo obiskovalec pogledal ne samo prvo, ampak tudi drugo in vse naslednje podstrani z vašimi izdelki.

Edin izmed vtičnikov, ki to omogoča, je Fyling Pages. Vendar pozor, v nastavitvah nastavite: Limit the requests to 1 per second and do it only on hover, v nasprotnem primeru boste v primeru, da bo na strani istočasno več kot 5 obiskovalcev, znatno obremenili strežnik, kar bo upočasnilo vašo trgovino.

5. Izberite hitro grafično predlogo in graditelja strani

Edini slabši scenarij od tega, da spletna trgovina uporablja 50 vtičnikov, je, da uporablja počasno grafično predlogo, ki je zgrajena s počasnim graditeljem strani. Vtičnike namreč enostavno odstranimo ali zamenjamo, menjava grafične predloge pa je veliko bolj zahteven postopek, če ne želite postavljati trgovine skoraj od začetka.

Veliko grafičnih predlog obljublja hitro delovanje in visoke ocene na hitrostnih testih, a ko naložite vso demo vsebino in potrebne vtičnike, lahko pohitritev strani postane nočna mora. Preden izberete želeno predlogo, naredite dobro analizo in izberite takšno, ki dejansko zagotavlja hitre rezultate.

Enako velja za graditelje strani. Pri izbiri grafične predloge bodite pozorni, s katerim graditeljem je narejena trgovina. Preverite mnenja uporabnikov in analize izbranega graditelja, preden se odločite zanj.

6. Optimizirajte fotografije

Fotografije spadajo med tiste elemente, ki najbolj upočasnjujejo delovanje spletnih trgovin. Seveda je zelo pomembno, da so fotografije čim bolj kakovostne, a z uporabo orodij, kot sta tinypng in kraken, lahko njihovo velikost zmanjšate, ne da bi zmanjšali njihovo kakovost.

Poskrbite, da velikost posamezne fotografije ne presega 500 KB, prav tako v večini primerov ni potrebno, da slika presega dimenzijo (višino ali širino) 2000 px.

Pri nalaganju slik vedno uporabite najmanjšo možno velikost, ki jo priporoča izbrana grafična predloga. Če je na primer za posamezen izdelek v trgovini priporočljiva velikost 1200 x 800 px, uporabite točno takšno dimenzijo in ne večje.

Za ustrezno obdelavo slik uporabite squoosh.app ali katero od prej omenjenih orodij.

Če na spletni trgovini že uporabljate neoptimizirane slike, jih lahko naknadno optimizirate z vtičnikom reSmush.it.

7. Uporabite CDN

Pomembno je, da spletna stran gostuje na strežniku, ki je v državi, iz katere prihaja največ obiskovalcev. V primeru, da slednji prihajajo iz različnih držav, uporabite storitev CDN (Content Delivery Network). Z njeno uporabo obiskovalcu prikažete spletno trgovino v enakem času, ne glede na njegovo lokacijo.

CDN je mreža, narejena iz strežnikov, ki so locirani po celem svetu. Vsak izmed strežnikov shrani statičen del strani, med katere spadajo CSS, slike in JavaScript. Z uporabo CDN-ja se torej uporabniku naloži statičen del strani iz strežnika, ki je lociran najbližje uporabniku. Zaradi tega bo hitreje deloval tudi strežnik, kjer je naložena vaša stran. Za uporabo storitve CDN vam svetujemo plačljivo storitev KeyCDN ali BunnyCDN.

8. Uporabite vtičnik za predpomnjenje

Če spletna trgovina ne uporablja predpomnjenja, se le-ta uporabniku prikaže po opravljenih petih korakih:

  1. Uporabnik obišče WordPress stran in HTTP strežnik uporabi PHP modul za procesiranje WordPress PHP datotek.
  2. PHP dostopi do MySQL baze, v kateri so shranjeni vsi podatki spletne strani.
  3. Iz podatkov PHP zgenerira HTML datoteke.
  4. HTML datoteke HTTP strežnik nato posreduje uporabniku.
  5. Spletni brskalnik glede na HTTP datoteke, zahtevke za CSS/JS in slikovne datoteke, zahtevane v HTML dokumentu, uporabniku prikaže stran.

V primeru, da uporabite vtičnik za predpomnjenje, se znebite odvečnih korakov, saj so za prikaz trgovine potrebni samo še trije:

  1. Uporabnik obišče stran.
  2. Namenski vtičnik naloži vse predpomnjene elemente spletne strani.
  3. Spletni brskalnik uporabniku prikaže stran.

Na voljo je veliko vtičnikov za predpomnjenje. Med najbolj priljubljene spadajo: WP Super Cache, W3 Total Cache, WP Rocket in drugi.

9. Uporabite primerno gostovanje

Nenazadnje pa je pomembno tudi to, kje gostuje vaša spletna stran. Pri NEOSERV vam nudimo gostovanje na najsodobnejših strežnikih, ki za svoje delovanje uporabljajo zmogljive procesorje, izjemno hitre SSD diske in zadostno količino delovnega pomnilnika. Ponujamo vam različne pakete in če ne veste, katerega izbrati za svojo trgovino, vam z veseljem svetujemo pri izbiri pravega.

Bliskovito hitro SSD gostovanje NEOSERV
V primeru, da ste še vedno v dvomih, zakaj bi izbrali gostovanje za svojo WooCommerce spletno trgovino pri NEOSERV, vas vabimo, da si preberete še 12 razlogov, zakaj izbrati prav nas.

Zaključek

Če ste upoštevali vse zgornje nasvete, je čas, da preverite, kako hitro se zdaj nalaga vaša spletna trgovina. Uporabite katero izmed orodij PageSpeed Insights, GTmetrix, WebPageTest ali Pingdom Tools. Dobljeno oceno lahko še izboljšate, če upoštevate nasvete, ki vam jih omenjena orodja ponujajo. Vendar bodite pozorni, da pri spreminjanju strani ne boste poslabšali uporabniške izkušnje.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.