Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NEOSERV BLOG

Novice in nasveti iz sveta domen, gostovanja, SSL certifikatov, spletnih strani, spletnih trgovin in ostalih področij spleta.

Če veliko brskate po spletu, ste po vsej verjetnosti že večkrat naleteli na počasno spletno stran. Naj ugibamo, kaj ste v takšnem primeru naredili. Spletno mesto ste zapustili, še preden se je le-to do konca naložilo, ali pa ste morda izvedli še klik ali dva, nato pa ste se naveličali čakanja in informacijo poiskali drugje. Dejstvo je, da uporabniki spleta ne marajo počasnih strani, saj pri današnjem tempu življenja želijo imeti podatke na voljo v čim krajšem času.

V primeru osebnih spletnih strani, s katerimi posamezniki nimajo večjih finančnih koristi, težava počasnostni spletišča ni tako velika, zgodba pa je povsem drugačna pri spletnih straneh podjetij, še posebej pri spletnih trgovinah. Pri slednjih je izredno pomembno, da se obiskovalcu spletno mesto naloži v najkrajšem možnem času, saj sicer obstaja visoka verjetnost, da bo obiskovalec stran zapustil in poiskal stran konkurence. Če prodajate preko spleta, si tega zagotovo ne želite.

zakaj je počasna spletna stran slaba naložba?

1. Obiskovalec bo spletno stran hitro zapustil

Prvi razlog smo omenili že v uvodu. Če nalaganje spletne strani vzame dolgo časa, jo bo določen del obiskovalcev zapustil, še preden se bo stran v celoti prikazala. Narejenih je bilo več raziskav, kako čas nalaganja strani vpliva na predčasen odhod obiskovalcev.

Vpliv hitrosti strani na odhod obiskovalcev
Vir: FastCompany.com

Rezultati so pokazali, da pri času 4 s odide približno 25 % obiskovalcev, pri času 10 s pa že skoraj 40 %. Naj kot zanimivost dodamo, da so uporabniki pametnih telefonov in tablic pripravljeni počakati nekoliko dlje, vendar tudi v tem primeru trend s prihodom vse zmogljivejših naprav hitro upada.

2. Počasna spletna stran ne vzbuja zaupanja

Spletna stran, ki se nalaga počasi, v obiskovalčevih očeh vzbuja manjše zaupanje. Obiskovalec zavestno ali podzavestno spletno stran zaznava kot manj kakovostno, kar posledično vpliva na njegove odzive oziroma dejanja. V primeru spletne trgovine to pomeni povečano možnost izgube potencialnega kupca in seveda nižji prihodek.

Poleg tega se zmanjša tudi verjetnost, da bi se obiskovalec, ki je obiskal spletno trgovino, odpravil po izdelek v fizično trgovino istega ponudnika. Dovolj zgovoren je podatek študije velikega spletnega trgovca Amazon, kjer so strokovnjaki ugotovili, da se jim za vsakih dodatnih 100 ms časa nalaganja strani prodaja zmanjša za 1 %.

3. Spletna stran bo v iskalniku Google uvrščena nižje

Tretji razlog, zakaj je hitrost spletne strani tako pomembna, nima prav nič manjše teže od prejšnjih dveh. Gre namreč za to, da čas nalaganja spletne strani predstavlja enega izmed pomembnejših faktorjev zapletenega algoritma iskalnika Google. In kaj to pomeni v praksi?

Če se bo vaša spletna stran obiskovalcu prikazala hitro, jo bo Google nagradil z višjimi uvrstitvami v spletnem iskalniku, kar bo nedvomno pozitivno vplivalo na obiskanost strani in prodajo. Morda je na tem mestu zanimiv podatek, da se tudi Google neprestano trudi izboljšati hitrost prikaza iskalnih rezultatov, saj je študija iz leta 2012 pokazala, da se 400 ms daljši odzivni čas pozna v približno 8 milijonih manj izvedenih iskanj na dan.

Kako spletno stran pohitriti?

Kot lahko vidite, je vpliv hitrost spletne strani na obseg prodaje izjemnega pomena. Zato prav gotovo ne preseneča, če se vam poraja vprašanje, kako doseči, da bi se spletna stran obiskovalcu prikazala v krajšem času.

Priporočamo vam, da upoštevate spodnje nasvete, saj boste na ta način pohitrili svojo spletno stran in tako privabili večje število obiskovalcev, hkrati pa tudi izboljšali konverzije.

  • Spletna stran naj gostuje na zanesljivem in hitro odzivnem strežniku. Pri NEOSERV se lahko pohvalimo s sodobo DELL strežniško opremo (podrobnosti), ki zagotavljajo kratke odzivne čase.
  • V kolikor gre za spletno stran, katere ciljna publika je v Sloveniji, naj bo tudi strežnik lociran v Sloveniji. Enako velja za tujino – strežnik najemite v državi, na katero ciljate.
  • Poskrbite, da bodo vse slike na strani ustrezno optimizirane in kot take zavzele čim manj prostora. Poučite se o različnih formatih slik in uporabite ustrezen format (npr. WEBP).
  • HTML koda spletne strani naj bo kar se da optimizirana oziroma čim krajša. Minimizirajte CSS in JS datoteke, ki naj bodo shranjene kot zunanje datoteke, torej izven HTML.
  • Uporabite “caching” sistem za shranjevanje datotek v predpomnilnik.
  • Za dodatne predloge uporabite Googlovo orodje PageSpeed Insights.

Neoserv SSD gostovanje za spletne trgovine

Če bi radi izboljšali hitrost svoje spletne strani, vendar ste mnenja, da nalogi zaradi pomanjkanja tehničnega znanja ali časa ne boste kos, se lahko vedno obrnete na nas. Pišite nam na elektronski naslov info@neoserv.si ali izpolnite kontaktni obrazec. Prav tako bomo veseli vašega klica na telefonsko številko 059 335 000.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.