Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Iskanje navodil

Outlook napaka 0x80040119 je ena izmed pogostejših napak, ki uporabniku onemogoči pošiljanje in/ali prejemanje e-pošte. Največkrat jo povzročijo poškodovane podatkovne datoteke (PST), nepravilne nastavitve računa ali težave v sami namestitvi e-poštnega odjemalca Outlook.

Outlook napaka 0x80040119

Sporočilo Outlook napake 0x80040119 je običajno vidno v eni izmed teh oblik:

Task 'naslov@vasadomena.si - Sending' reported error (0x80040119) : 'Unknown Error 0x80040119'

Task 'naslov@vasadomena.si - Receiving' reported error (0x80040119) : 'Unknown Error 0x80040119'
Task 'naslov@vasadomena.si - Sending' reported error (0x80040119) : 'The message cannot be saved to your IMAP e-mail account Sent Items folder, because Outlook is offline or the e-mail server doesn't allow items to be saved to the Sent Items folder.'

Čeprav je sporočilo napake zelo splošno in nejasno, je težava dobro poznana in praviloma hitro rešljiva z nekaj preprostimi koraki. V nadaljevanju boste spoznali štiri metode, s pomočjo katerih boste Outlook napako 0x80040119 lahko odpravili.

Kazalo

Kaj povzroča Outlook napako 0x80040119?

Outlook napaka 0x80040119 se lahko pojavi med nastavitvijo e-poštnega računa ali med pošiljanjem oziroma prejemanjem/sinhroniziranjem e-pošte. Težava pogosto povzroči, da Outlook preneha pošiljati in prejemati sporočila pri prizadetem računu, zlasti pri IMAP konfiguracijah.

Najpogostejši vzroki za pojav Outlook napake 0x80040119 so:

  • Poškodovana PST datoteka. Glavni razlog za napako je okvarjena Outlookova podatkovna datoteka (.PST). Ko je poškodovana, Outlook ne more pravilno komunicirati z e-poštnim strežnikom.
  • Poškodovana namestitev Office. Do napake lahko pride tudi zaradi nepopolne ali poškodovane namestitve paketa Microsoft Office.
  • Težava z e-poštnim računom. Pri računih tretjih ponudnikov (npr. Gmail, Yahoo) se lahko zgodi, da pride do nepravilnosti v sami nastavitvi računa, kar blokira pošiljanje ali prejemanje e-pošte.
  • Motenje antivirusnega programa. Če ne uporabljate sistema Windows Defender, temveč zunanji antivirusni program, obstaja možnost, da preveč agresivna pravila onemogočajo komunikacijo med Outlookom in e-poštnim strežnikom.

Kako odpraviti Outlook napako 0x80040119?

Glede na vzrok, ki povzroča napako 0x80040119, je odvisna tudi rešitev težave. Svetujemo vam, da spodnje metode izvajate po vrstnem redu, navedenem v članku, ter sproti preverjate, ali je bila Outlook napaka uspešno odpravljena.

Metoda 1: Popravilo datoteke PST

Poškodovana podatkovna datoteka (PST) je najpogostejši razlog za napako 0x80040119. V tem primeru je treba uporabiti orodje Inbox Repair Tool (ScanPST.exe), ki omogoča preverjanje in popravilo datoteke.

1. Zaprite Outlook.

2. Odprite Raziskovalca (ang. File Explorer) in poiščite orodje ScanPST.exe. Običajno se nahaja v mapi:

C:\Program Files\Microsoft Office\root\OfficeXX

3. Zaženite orodje in izberite Browse, nato poiščite datoteko PST. Običajno se nahaja v mapi:

C:\Users\user\Documents\Outlook Files

4. Kliknite Start za začetek analize.

Outlook Inbox Repair - SCANPST.exe

Čeprav orodje Inbox Repair Tool običajno ne povzroča izgube podatkov, vam svetujemo, da si pred procesom popravila uredite varnostno kopijo PST datoteke.

5. Če orodje najde napake, kliknite Repair.

SCANPST - popravilo končano

6. Po končanem postopku ponovno zaženite Outlook.

Vam napake 0x80040119 s tem postopkom ni uspelo odpraviti? Poizkusite z naslednjo metodo.

Metoda 2: Popravilo namestitve Office/Outlook

Če je Outlookova datoteka PST nepoškodovana, je težava morda v sami namestitvi Office paketa.

1. V operacijskem sistemu Windows odprite Nadzorno ploščo (ang. Control Panel) -> Programi in funkcije (ang. Programs and Features).

2. Poiščite Microsoft Office in kliknite Change.

3. Izberite Quick Repair za hitro popravilo.

Microsoft Office Repair

4. Če napaka ostane, zaženite še Online Repair.

5. Po končanem postopku ponovno zaženite računalnik in testirajte Outlook.

Ta metoda je učinkovita, če so poškodovani sistemski deli programa Outlook, ki jih ScanPST ne more popraviti.

Metoda 3: Popravilo e-poštnega računa v Outlooku

Če v Outlooku uporabljate e-poštni račun tretje osebe (npr. Gmail ali Yahoo), se lahko pojavi napaka 0x80040119. Do nje pride ob nepravilnosti pri sinhronizaciji, zaradi česar je e-pošta “zataknjena” in posledično ne morete pošiljati ali prejemati sporočil.

1. Odprite Outlook in v zgornji vrstici kliknite Datoteka (ang. File).

2. V meniju izberite Nastavitve računa (ang. Account Settings) -> Nastavitve računa (ang. Account Settings).

3. Kliknite na zavihek E-pošta (ang. E-mail).

4. Izberite račun, ki povzroča napako, ter kliknite Popravi (ang. Repair).

Outlook - Account Settings - E-mail - Repair

5. Sledite navodilom na zaslonu, da končate postopek popravljanja.

6. Ponovno zaženite računalnik in preverite, ali je težava odpravljena.

Če se Outlook napaka 0x80040119 še vedno pojavlja, nadaljujte z naslednjo metodo.

Metoda 4: Odstranitev konfliktnih AV programov

V nekaterih primerih napako 0x80040119 povzročajo prekomerno strogi protivirusni programi, ki lahko Outlooku preprečijo komunikacijo z e-poštnim strežnikom. Pogosto omenjena programa sta McAfee in Kaspersky. V tem primeru je rešitev odstranitev antivirusnega programa.

1. Hkrati pritisnite tipki Windows + R, s čimer boste odprli okno Zaženi (ang. Run).

2. V vnosno polje vpišite appwiz.cpl in kliknite OK.

Run - appwiz.cpl

3. Na seznamu poiščite antivirusni program, ki ga želite odstraniti.

4. Kliknite nanj z desno tipko miške in izberite Odstrani (ang. Uninstall).

5. Sledite navodilom za odstranitev antivirusnega programa.

6. Po odstranitvi znova zaženite računalnik in preverite, ali je Outlook napaka 0x80040119 odpravljena.

Če je težava uspešno odpravljena, razmislite o prehodu na vgrajeno zaščito sistema Windows Defender ali o uporabi antivirusnega programa z manj strogimi pravili.

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.