Garancija na zadovoljstvo Potrjena garancija

Vaš nakup je popolnoma brez tveganja.
6.545 naročnikov se ne moti. Preizkusite nas!

KAKO DELUJE
100% GARANCIJA?

Ob naročilu gostovanja imate na razpolago 90 dni, da preizkušate svoj novi paket gostovanja in tudi sodelovanje z nami (podporo).

Če vam karkoli ne ustreza, lahko v tem času kadarkoli zahtevate vračilo kupnine.

V ČEM JE TRIK?

Ni ga!

Vsem potrošnikom v skladu z ZVPOT nudimo možnost povračila kupnine v primeru nezadovoljstva oz. kateregakoli drugega razloga.

MORAM OBVEZNO NAVESTI RAZLOG?

Ni potrebno, če ne želite. Kupnino vam vrnemo v vsakem primeru.

Zelo pa bomo veseli vsake povratne informacije, saj le tako lahko odpravimo morebitne nevšečnosti, ki bi vas morda zmotile pri uporabi naših storitev.

Naroči gostovanje

...trenutno v -75% akciji!

Naroči domene

Pogosta vprašanja

  • Kako in kdaj vam je potrebno sporočiti, da želim vračilo kupnine?

    Od dneva naročila imate 90 dni časa, da preizkusite naš paket gostovanja in podporo. Če s storitvijo spletnega gostovanja slučajno ne bi bili zadovoljni oziroma bi zaradi katerega koli razloga želeli vračilo kupnine, nam na e-naslov info@neoserv.si sporočite svojo odločitev.

    Hvaležni vam bomo, če nam sporočite tudi razlog, saj je v našem interesu, da naročnikom ponudimo najboljše možne storitve.

  • Ali je možno povrniti denar tudi za že registrirane domene?

    Za registrirane domene vračilo kupnine ni mogoče. Registracije domen opravljajo vrhovni registrarji (npr. Arnes za .SI domene), mi pa smo le posrednik. Takoj, ko domeno registrirate, se plačilo prenese vrhovnemu registrarju. Tudi če ste se pri registraciji domene zgolj "zatipkali", vam žal ne moremo pomagati.