Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

ZAKAJ NEOSERV?

3000+ pohval in 11 prednosti pred konkurenco, ki vam zagotavljajo najboljšo ponudbo!

Axora.at

Hitrost nalaganja spletne trgovine je eden izmed pomembnejših dejavnikov, ki vpliva na realizacijo spletne prodaje. Hitrejše delovanje pomeni boljšo uporabniško izkušnjo, s tem pa tudi več časa, preživetega v spletni trgovini, pregledanih več artiklov ter izvedenih več naročil. Tega se zavedajo tudi lastniki spletne trgovine Axora.at, ki je pred prenosom k nam gostovala na strežniku enega večjih avstrijskih ponudnikov spletnega gostovanja. Testi hitrosti so pokazali, da se je vstopna stran trgovine na strežniku v Avstriji odpirala skoraj 4 sekunde.

Slovenska agencija, ki za podjetje AXORA GmbH izvaja storitve spletnega marketinga, je lastnikom svetovala prenos spletne strani na NEOSERV strežnik. Odločili so se za TURBO paket, ki deluje na bliskovito hitrem LiteSpeed spletnem strežniku, in takoj po prenosu se je izkazalo, da je bila odločitev pravilna. Spletna trgovina se je na našem strežniku nalagala manj kot dve sekundi, z opravljeno optimizacijo hitrosti pa smo dosegli, da se trgovina zdaj naloži v nekaj manj kot sekundi in pol.

POSTOPEK OPTIMIZACIJE HITROSTI SPLETNE TRGOVINE

O SPLETNI TRGOVINI

S spletno trgovino Axora.at upravlja avstrijsko podjetje AXORA GmbH s sedežem podjetja v mestu Ansfelden.

Podjetje AXORA GmbH je specializirano za prodajo kuhinjske in kopalniške opreme blagovne znamke Deante.

Program kuhinjske opreme zajema pomivalna korita in armature. Tako so v ponudbi granitna korita, korita iz nerjavečega jekla in keramična korita. Na voljo so tudi t. i. hibridna korita, sestavljena iz različnih materialov, npr. iz granita in nerjavečega jekla. Ponudba vključuje še kuhinjske pripomočke (npr. dozirniki mila, organizatorji posode), sifone in specializirana čistila.

Program kopalniške opreme zajema WC školjke, pokrove, pisoarje, bideje, splakovalnike in aktivirne tipke za splakovanje. Izbirate lahko tudi med kopalnimi kadmi, tuš kabinami, kopalniškimi armaturami, tuš seti ter slušalkami za prhanje. Na voljo so še umivalniki različnih dimenzij in oblik, tudi takšni s priročno omarico.

Pestra ponudba kopalniške opreme zajema tudi različne dodatke in pripomočke, kot so dozirniki mila, različni nastavki za WC papir, metlice za čiščenje školjke, držala za milo, poličke za tuš kabine, ročaji za kopalne kadi, ogledala, sifoni ter čistila.

AXORA.AT

Obiščite spletno trgovino s klikom na spodnjo povezavo.

1. HITROST PRI STAREM PONUDNIKU

Spletna trgovina Axora.at je prvotno gostovala na strežniku enega izmed večjih in bolj poznanih avstrijskih ponudnikov spletnega gostovanja. Vstopna stran se je nalagala nekaj manj kot 4 sekunde, kar je kazalo na to, da obstaja prostor za izboljšave. Visok je bil tudi čas do prvega bajta (TTFB), ki je znašal več kot pol sekunde. Testi hitrosti so bili opravljeni s Chrome DevTools – orodjem za razvijalce, dostopnim v spletnem brskalniku Chrome.

  • Čas prvega zahtevka: 735 ms
  • Čas nalaganja spletne strani: 3,75 s
2. HITROST TAKOJ PO PRENOSU

Dejstva, da je pri hitrosti nalaganja spletne trgovine še na voljo prostor za izboljšave, so se zavedali tudi upravljavci Axora.at. Odločili so se, da preizkusijo enega izmed naših TURBO paketov, ki ga poganja bliskovito hiter LiteSpeed spletni strežnik. Po prenosu spletne trgovine na naš strežnik smo ponovno opravili teste hitrosti. Zdaj se je vstopna stran trgovine naložila v 1,76 sekunde, kar je predstavljalo pohitritev v višini 53 %. Stran se je zdaj torej naložila za kar 2 sekundi hitreje.

  • Čas prvega zahtevka: 323 ms
  • Čas nalaganja spletne strani: 1,76 s
3. HITROST PO NEOSERV OPTIMIZACIJI

Po prenosu spletne trgovine je naša ekipa izvedla še osnovno optimizacijo hitrosti. Ta je vključevala nastavitev WordPress vtičnika LiteSpeed Cache, ki v kombinaciji z LiteSpeed spletnim strežnikom skrbi za učinkovito predpomnjenje na nivoju strežnika. Poskrbeli smo tudi za minifikacijo CSS in JS datotek ter v nadzorni plošči cPanel vključili PHP razširitev OPcache. Ker je stranka želela, da slik izdelkov v spletni trgovini na nikakršen način ne spreminjamo, optimizacije slik nismo izvedli. Z opravljenimi spremembami smo dosegli izboljšanje v višini 64 %, vstopna stran trgovine pa se zdaj naloži v le 1,35 sekunde.

  • Čas prvega zahtevka: 8 ms
  • Čas nalaganja spletne strani: 1,35 s

Dodatna pojasnila k hitrostni optimizaciji

  • Kaj je Turbo gostovanje in katere so bistvene lastnosti te storitve?

    Turbo gostovanje je storitev, ki je v prvi vrsti namenjena zahtevnejšim uporabnikom. Sem sodijo predvsem podjetja in posamezniki, ki s svojimi spletišči dosegajo veliko število obiskovalcev ali pa so njihova spletna mesta zelo obsežna. Največkrat gre za velike ali srednje velike spletne trgovine ter spletne portale.

    Osnovna karakteristika Turbo gostovanja je njihova izjemna zmogljivost. Storitev naročnikom zagotavlja velike količine strežniških sredstev (CPU, RAM ipd.), poleg tega vsi Turbo strežniki v celoti delujejo na SSD diskovnih poljih. Kar je še zelo pomembno, pa je dejstvo, da Turbo gostovanje poganja LiteSpeed tehnologija, katere osnovne lastnosti so hitrost, skalabilnost in varnost.

    Turbo pakete lahko po zmogljivosti primerjamo z VPS strežniki, vendar jih od njih loči pomembna prednost: od naročnika ne zahtevajo znanja administriranja strežnika. Poleg tega naročniku ni treba skrbeti za izdelavo rezervnih kopij, posodobitev programske opreme ipd., saj za vse poskrbi naša ekipa. Naročniku pripada tudi brezplačna podpora vse dni v letu, 24 ur na dan.

  • Katera spletna orodja ste uporabili pri testiranju hitrosti spletne trgovine Axora.at?

    Pri pripravi študije primera Axora.at smo si pomagali z naslednjima orodjema:

    • Chrome DevTools: orodje je implementirano v spletni brskalnik Google Chrome. Omogoča izvajanje raznovrstnih testov, sicer pa je v osnovi namenjeno spletnim razvijalcem.
    • PageSpeed Insights: orodje analizira različne dele spletne strani, ki vplivajo na hitrost nalaganja. Po končanem testu poda oceno od 0 do 100, pri čemer je ocena 0 najslabša, 100 pa najboljša. Poleg tega spletno orodje poda še predloge, kako spletno stran pohitriti.
  • Zakaj se moji rezultati, opravljeni s Chrome DevTools, razlikujejo od vaših?

    Najprej moramo zapisati naslednje: če se vaši rezultati testa hitrosti od naših razlikujejo le za nekaj 10 ali 100 ms, je to povsem normalno. V to se lahko prepričate tako, da test izvedete večkrat zapovrstjo. Videli boste, da bo rezultat vedno malenkost drugačen.

    V primeru, da se vaši rezultati od naših razlikujejo bolj, pa so razlogi za to lahko različni:

    • vtičnik za predpomnjenje – LiteSpeed Cache – je bil izključen;
    • nastavitve omenjenega vtičnika za predpomnjenje so bile spremenjene;
    • na spletno trgovino so bile nameneščene nove, neoptimizirane slike;
    • na spletno trgovino so bile dodane nove video vsebine;
    • pri posodobitvi katerega izmed vtičnikov, grafične predloge ali WordPress jedra je prišlo do napake;
    • prišlo je do drugih sprememb v spletni trgovini oz. njeni programski kodi;
    • v orodju Chrome DevTools imate vključeno funkcijo "Disable cache".

    To je le nekaj izmed možnih razlogov, zakaj se vaši rezultati od naših razlikujejo.

  • Ali bi se dalo hitrost nalaganja spletne trgovine še dodatno izboljšati?

    Menimo, da bi se hitrost delovanja spletne trgovine Axora.at dalo še dodatno izboljšati, in sicer predvsem z optimizacijo slikovnega materiala. Najverjetneje bi pohitritev nalaganja dosegli že z "lossless" optimizacijo slik, ki na kakovost ne vpliva v takšni meri, da bi spremembe lahko zaznali s prostim očesom. Še boljše rezultate pa bi dosegli z "lossy" kompresijo, vendar pa bi v tem primeru prišlo do določenega znižanja kakovosti slik, kar bi lahko negativno vplivalo na izkušnjo uporabnika v spletni trgovini.

    Zaradi izrecne želje naročnika optimizacije slikovnega materiala nismo izvedli.