Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

ZAKAJ NEOSERV?

1600+ pohval in 11 prednosti pred konkurenco, ki vam zagotavljajo najboljšo ponudbo!

Rozle-tea.com

Današnja študija primera je razdeljena na dva dela, in sicer na del pred hitrostno optimizacijo in na del po optimizaciji. Spletna trgovina Rozle-tea.com namreč že več let gostuje na naših strežnikih, kar pomeni, da v tokratni študiji ni šlo za prenos spletišča od drugega ponudnika k nam, temveč zgolj za nadgradnjo paketa gostovanja in optimizacijo hitrosti. Z omenjenima ukrepoma smo spletno trgovino pohitrili za 69,74 %.

Pred pričetkom optimizacije je spletna trgovina Rozle-tea.com gostovala na Zelenem paketu. Predvsem zaradi uporabe vtičnika WPML, ki zahteva precej strežniških sredstev, je bil potreben prehod na zmogljivejši Modri paket. Pred prehodom se je vstopna stran trgovine obiskovalcem odpirala skoraj 4 sekunde, po menjavi paketa in izvedeni optimizaciji pa le še dobro sekundo.

POSTOPEK OPTIMIZACIJE HITROSTI SPLETNE TRGOVINE

O SPLETNI TRGOVINI

S spletno trgovino Rozle-tea.com upravlja družinsko podjetje ROŽLE d.o.o. iz Horjula. Usmerjeno je v distribucijo čaja CC Tea.

CC Tea je kolekcija čaja premium limonske trave Cymbopogon Citratus, ki je pripeljana neposredno z organske plantaže v Indiji. Gre za 100-odstotno limonsko travo visoke kakovosti, ki čaju daje nežen, a hkrati poln okus po citrusih.

V spletni trgovini Rožle Tea vam je naravni zeliščni čaj iz limonske trave na voljo v različnih pakiranjih. Izbirate lahko med pakiranjem v lističih (50 g, 100 g, 200 g) in filter vrečkah (30 vrečk, 100 vrečk). Če boste preverili ponudbo na spletu, boste našli tudi lepo oblikovano kovinsko posodo za shranjevanje čaja.

Preizkusite edinstven čaj limonske trave iz indijskega Manipurja, kjer ga še danes uporabljajo tudi v terapevtske namene. Sicer pa je brezteinski čaj, bogat z vitaminom C, kalcijem in železom, odličen nadomestek kave.

ROZLE-TEA.COM

Obiščite spletno trgovino s klikom na spodnjo povezavo.

1. HITROST PRED OPTIMIZACIJO HITROSTI

Pred prenosom paketa gostovanja na zmogljivejši paket je čas nalaganja spletne trgovine znašal 3,90 sekunde. Velik delež skupnega časa nalaganja je predstavljal čas do prvega bajta (TTFB), ki je znašal kar 2,59 sekunde. Ker spletna trgovina ni bila ustrezno hitrostno optimizirana, je bila nizka tudi PageSpeed Insights ocena (21). K temu, da trgovina v tem trenutku ni delovala najhitreje, je precej prispeval WordPress vtičnik za večjezičnost WPML.

  • Čas prvega zahtevka: 2,59 s
  • Čas nalaganja spletne strani: 3,90 s
2. HITROST PO OPTIMIZACIJI HITROSTI

Preden smo pričeli s hitrostno optimizacijo, smo spletno trgovino Rozle-tea.com prenesli na zmogljivejši paket deljenega gostovanja. Nato je sledila sama optimizacija, ki je vključevala šest korakov: aktivacijo PHP razširitve OPcache na ravni paketa gostovanja, namestitev vtičnika za predpomnjenje, namestitev vtičnika za združitev in minifikacijo CSS/JS datotek, uporabo vtičnika za sprotno nalaganje slik, vnos direktive za gzip kompresijo v datoteko .htaccess ter optimizacijo vseh slik. Z naštetimi ukrepi smo skupni čas nalaganja spletne trgovine zmanjšali za 69,74 %.

  • Čas prvega zahtevka: 22 ms
  • Čas nalaganja spletne strani: 1,18 s

Dodatna pojasnila k hitrostni optimizaciji

  • Katere WordPress vtičnike ste uporabili pri hitrostni optimizaciji spletne trgovine Rozle-tea.com?

    Del optimizacije hitrosti smo uredili z namestitvijo in nastavitvijo treh WordPress vtičnikov:

    • WP Super Cache – vtičnik za učinkovito predpomnjenje iz dinamične WordPress strani ustvari statične HTML datoteke, ki močno pohitrijo nalaganje strani.
    • Merge + Minify + Refresh – vtičnik najprej združi CSS in JS kodo različnih datotek v skupine, nato sledi še minifikacija novo generiranih datotek.
    • a3 Lazy Load – enostaven vtičnik, ki omogoča sprotno nalaganje slik, ko se obiskovalec po spletni strani pomika navzdol, se najbolje obnese na straneh z velikim številom slik.
  • Tudi sam sem z orodjem Chrome DevTools izvedel test hitrosti in dobil nekoliko drugačne rezultate. Zakaj?

    Najprej ne moremo mimo dejstva, da v kolikor se vaši rezultati testa hitrosti od naših razlikujejo le za malenkost, je to povsem običajno. Tudi če boste sami test z orodjem Chrome DevTools izvedli večkrat zapovrstjo, boste vedno dobili nekoliko različne rezultate.

    In če se vaši rezultati od naših razlikujejo precej? V tem primeru je možno, da:

    • so bile na spletno trgovino nameščene nove, neoptimizirane slike;
    • je bil izključen ali odstranjen vtičnik za predpomnjenje na nivoju aplikacije;
    • je bil izključen ali odstranjen vtičnik za združevanje in minifikacijo CSS/JS datotek;
    • so bile spremenjene nastavitve pri enem ali obeh od prej omenjenih vtičnikov;
    • je prišlo do napake pri posodobitvi katerega izmed vtičnikov, WordPress jedra ali grafične predloge;
    • so bile na spletni trgovini opravljene druge spremembe, ki bistveno vplivajo na čas nalaganja;
    • ste imeli med opravljanjem hitrostnega testa v Chrome DevTools vključeno funkcijo »Disable cache«.
  • Kaj bi svetovali lastnikom spletne trgovine Rozle-tea.com, če bi trgovino želeli še dodatno pohitriti?

    Kot prvo bi jim svetovali, da preverijo vse nameščene WordPress vtičnike. Teh je trenutno kar precej, verjetno pa vsi za delovanje spletne trgovine niso nujno potrebni. Preveriti bi bilo torej treba, kateri vtičniki so za delovanje trgovine nujni, ostale pa deaktivirati in odstraniti. Na ta način bi se število zahtevkov, potrebnih za nalaganje strani, ustrezno zmanjšalo.

    Čas nalaganja bi lahko znižali tudi z omejitvijo klicev različnih Google fontov. Naprednejši ukrep pa bi bil pregled CSS kode in odstranitev vseh nepotrebnih delov kode, ki jih spletna trgovina za svoj prikaz ne uporablja.