Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NEOSERV BLOG

Novice in nasveti iz sveta domen, gostovanja, SSL certifikatov, spletnih strani, spletnih trgovin in ostalih področij spleta.

Že vrabci na vejah čivkajo besedo optimizacija. Gre za proces, ki vaši spletni strani pomaga, da se v iskalnikih, kot je npr. Google, uvrsti čim višje. To je vsekakor zelo pomembno, saj je dokazano, da kar 90 % vseh spletnih obiskovalcev išče zadetke samo na prvi strani iskalnih rezultatov.

Ker ima optimizacija (SEO) zelo velik pomen pri uvrščanju spletnih strani v iskalnikih, je vse prevečkrat izpostavljena kot skrivnost, ki jo poznajo zgolj specializirana podjetja in posamezniki. A dejstvo je, da zelo veliko lahko naredite tudi sami. Osnove so preproste in ne zahtevajo posebnega znanja. Vsebino svoje spletne strani lahko namreč urejate samostojno, zato vas do dobro optimizirane strani loči le nekaj korakov.

Poznamo dve veji optimizacije spletnih strani. Prva je tako imenovana on-site optimizacija,  ki jo lahko preprosto izvajate sami. On-site optimizacija se, kot pove že ime samo, izvaja neposredno na spletni strani. Gre predvsem za tehnično in vsebinsko urejanje spletne strani.

Z on-site optimizacijo prilagodimo elemente na spletni strani, posledično pa se spletna stran v iskalnikih pokaže višje med organskimi rezultati. On-site optimizacija je podlaga za off-site optimizacijo, s katero se bomo srečali v naslednjem prispevku.

Najpomembnejši del on-site optimizacije predstavlja vsebina na spletni strani.

Kako optimizirati spletno vsebino?

Vsebina vaše spletne strani mora biti unikatna, relevantna ter zanimiva. Bralcu mora nuditi dodano vrednost. Tudi črke morajo biti dovolj velike, saj si zagotovo ne želite, da bi vaši obiskovalci vsebine brali s pomočjo povečevalnega stekla, kajne? Poleg naštetega mora biti spletna vsebina osvobojena slovničnih napak.

Eno izmed najpomembnejših stvari pri on-site optimizaciji predstavljajo tako imenovane ključne besede, ki se morajo ustrezno pojavljati skozi celotno vsebino. S pogostostjo ključnih besed ne gre pretiravati, saj je danes Google že tako razvit, da takšno manipuliranje hitro zazna in spletno stran kaznuje. Priporočamo vam, da gostota ključnih besed ne znaša več kot 3 % glede na celotno vsebino posamezne strani spletnega mesta.

Če se želite v Googlu s svojo spletno stranjo pojaviti, ko bo nekdo v iskalnik vtipkal »apartmaji v Bovcu«, potem je to vaša ključna beseda oz. fraza. Poskrbeti morate, da se bo ta zapis (ali njemu podobni) večkrat pojavil na posamezni strani spletišča – npr. 1x v glavnem naslovu in še 2x ali 3x v nadaljevanju vsebine.

Pomembna je tudi optimizacija slik

Raziskave so že večkrat dokazale, da se v iskalniku Google višje uvrščajo spletne strani, ki vključujejo tudi slike. Dobro torej bo, da jih dodate na svojo spletno stran. A pozor, paziti je potrebno na to, da:

  • datoteke slik niso prevelike (npr. do 100 KB);
  • so datoteke ustrezno poimenovane (po imenu datoteke naj bo jasno, kaj je na sliki);
  • objavljene slike opremite s tako imenovanimi alt oznakami;
  • objavljenim slikam dodate tudi title oznake.

Saj veste, kaj pravijo: »Slika pove več kot tisoč besed.« Tega se dobro zaveda tudi Google, ki slikovno bogate vsebine nagradi z večjo vidnostjo v svojem iskalniku.

Stran se mora naložiti kar se da hitro

Pomemben dejavnik, ki vpliva na pozicijo vaše spletne strani v iskalniku Google, je hitrost nalaganja spletne strani. Obiskovalci na to, da se spletna stran naloži, ne čakajo več kot le nekaj sekund. Danes se vsem mudi, na spletu pa je prisotno velike konkurence, zato lahko vsak hitro najde konkurenčno, hitreje delujoče spletno stran.


Naj bo vaša spletna stran ena izmed najhitrejših na spletu. Zagotovite si zanesljivo in bliskovito hitro spletno gostovanje na sodobnih NVMe SSD strežnikih, pospešeno z LiteSpeed tehnologijo!

Ne spreglejte tudi 2. dela prispevka, v katerem smo podrobneje predstavili elemente off-site optimizacije.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.