Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NEOSERV BLOG

Novice in nasveti iz sveta domen, gostovanja, SSL certifikatov, spletnih strani, spletnih trgovin in ostalih področij spleta.

Cron opravila (ang. Cron Jobs) omogočajo samodejno zaganjanje skript in s tem izvajanje vnaprej določenih nalog na strežniku. Med izvajanjem cron opravil lahko prihaja do napak, ki so največkrat posledica napačnih nastavitev cron opravil, napak v aplikaciji oz. na spletni strani, napak v programski ali “shell” skripti, ki se izvaja, ipd.

Kako pravilno nastaviti cron opravila, si lahko preberete v tem prispevku, v katerem smo prikazali tudi nekaj primerov različnih ukazov, ki jih dodate prek nadzorne plošče cPanel.

Kako določiti, kje se nahaja napaka, če cron opravila ne delujejo v skladu s pričakovanji?

Pri odpravljanju težave s cron opravilom igra pomembno vlogo podatek, ali je opravilo nastavljeno na “tiho” ali “glasno“. Če je nastavljeno na “tiho”, pomeni, da ukaz na koncu vsebuje zapis ls -al > /dev/null 2>&1, s čimer se rezultat cron opravila ne zapiše nikamor.

Da bi lahko napako odpravili, je cron opravilo potrebno nastaviti na “glasno”. To naredimo tako, da zapis > /dev/null 2>&1 na koncu ukaza odstranimo. S tem dosežemo, da se rezultati izvedbe beležijo v eno izmed map:

  • /home/username/mail/new
  • /home/username/mail/cur

Napako torej lahko odkrijemo tako, da pogledamo vsebino log datoteke.

Pomembno je, da cron opravila nastavimo na “glasno” le za kratek čas, torej le za čas, ko odpravljamo napako. Ko napako odpravimo, jih moramo z dodanim zapisom ls -al > /dev/null 2>&1 ponovno “utišati”, saj se bodo v nasprotnem primeru na paketu gostovanja kreirale log datoteke v neskončnost, kar pomeni, da bo sčasoma na paketu na stotisoče ali celo milijone nepotrebnih datotek.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.