V prvem delu prispevka o pospeševanju spletne prodaje smo se posvetili navigaciji, vsebinam in uporabi slik, nekaj besed pa smo namenili tudi optimizaciji ter oglaševanju spletne strani. Tokrat pa vam predstavljamo še preostalih 5 nasvetov za pospeševanje prodaje na spletu.

6. Integracija gumbov za deljenje na socialnih omrežjih

Socialna omrežja so v današnjem času izjemno pomembna. Uporabljajo jih praktično vsi, tako mlajša kot tudi starejša generacija, ki z deljenjem svojih razmišljanj, slik, videov in spletnih povezav komunicirajo z drugimi ter si na ta način širijo obzorja in krajšajo čas. Najpomembnejše socialno omrežje je zagotovo Facebook, saj so le redki posamezniki, ki še nimajo ustvarjenega lastnega profila. Vse bolj množično pa se uporabljajo tudi druga socialna omrežja, kot so Google+, Twitter, LinkedIn, Pinterest in podobna.

Socialna omrežja - gumbi

Zaradi tako velike popularnosti in široke uporabe je za pospeševanje prodaje nujno, da v svojo spletno trgovino vgradite gumbe za deljenje povezave na socialnih omrežjih. Velikokrat lahko vidimo, da se gumbi nahajajo čisto na dnu strani, kar pa ni optimalno, saj jih tam le redko kdo opazi. Priporočamo vam, da socialne gumbe implementirate v bližino kratkega opisa produkta, saj bodo na ta način dobro vidni in pogosteje uporabljeni. Prav tako jih lahko namestite ob strani, in sicer na način, da pomikanju obiskovalca gor in dol po strani sledijo tudi gumbi.

Če bo obiskovalec povezavo do vašega artikla delil na Facebooku, bodo to videli njegovi prijatelji, in če bo všeč tudi njim ter bodo povezavo delili naprej, lahko o vaši ponudbi izve zelo veliko število potencialnih strank. In to brezplačno!

7. Aktivnost na socialnih omrežjih

Že v prejšnji točki smo poudarili, kako pomembna so danes socialna omrežja. Uporabljajo jih ne le posamezniki, temveč tudi številna podjetja, ki se dobro zavedajo njihovega potenciala za pospeševanje prodaje. Če se na socialnih omrežjih, kot so Facebook, Google+ in Twitter še niste predstavili s svojim podjetjem, zamujate zelo veliko priložnost. Čim prej si ustvarite profil z vsemi podatki o podjetju oz. spletni trgovini, poskrbite za privlačen izgled strani ter pričnite z objavljanjem kratkih objav in predstavitvijo svojega prodajnega programa. S slednjim ne pretiravajte, vsaj ne v začetku, saj si morate najprej priskrbeti veliko število oboževalcev / sledilcev.

Like

In kako pridobiti večje število všečkov? Bistveno je, da redno objavljate objave, ki jih bodo ljudje z veseljem prebrali in delili dalje. To pomeni, da ne smete le promovirati svojih izdelkov in storitev, temveč v glavnem objavljati koristne povezave, lepe misli, zanimive pregovore in seveda včasih tudi smešne slike ali video objave. Bralcem vaših objav morate postreči z vsebinami, ki jih zanimajo, prav tako pa morate z njimi navezati pristen stik.

Ko govorimo o Facebooku, je vsaj na začetku zelo priporočljivo, da nekaj sredstev namenite oglaševanju. Na to ne glejte kot strošek, temveč kot investicijo, ki se vam bo na dolgi rok večkratno povrnila. Pri kreiranju oglasov bodite izvirni, izpostavite svoje prednosti, morda tudi akcijsko ponudbo. Za še hitrejše pospeševanje prodaje pa je tudi izjemno pomembno, da za ciljno publiko, kateri se bodo prikazovali vaši oglasi, izberete ljudi, ki bi jih vaš prodajni program utegnil najbolj zanimati.

Socialna omrežja danes za marsikatero spletno trgovino predstavljajo največji vir obiska. V kolikor na njih še niste zadosti aktivni, jim čim prej namenite več svojega časa!

8. Grajenje seznama elektronskih naslovov

Seznam elektronskih naslovovNa vašo srečo se velika večina spletnih trgovin še ne zaveda pomembnosti grajenja seznama elektronskih naslovov. Za osebe, ki so v določeni spletni trgovini že nekaj kupile, obstaja statistično precej višja verjetnost, da bodo v prihodnosti opravile ponoven nakup. Ta verjetnost pa se še močno poviša, če jih lahko o vaši super ponudbi sem ter tja obvestite. To pa najlažje naredite tako, da jim pošljete personalizirano elektronsko sporočilo, v katerem jim predstavite ugodno ponudbo, ki bi jih utegnila zanimati.

Kako torej pridobiti elektronske naslove potencialnih kupcev? Od tistih, ki so pri vas že kupovali, jih po vsej verjetnosti že imate, sicer pa jih boste najlažje dobili, če v zameno za elektronski naslov obiskovalcu ponudite nekaj v zameno. To je lahko praktično darilce ali morda le zanimiv .pdf dokument, ki ga bodo obiskovalci z veseljem prebrali. Zelo dobro se obnesejo razni nasveti in vodiči. Smiselno je, da so le-ti tematsko povezani z vašim prodajnim programom. Če ostanemo pri primeru kaminov, bi v .pdf-ju lahko predstavili vse prednosti, ki jih nudi kaminsko ogrevanje v primerjavi z drugimi načini ogrevanja.

Za lažje vzdrževanje baze elektronskih naslovov ter avtomatsko pošiljanje in beleženje rezultatov oglaševalskih akcij vam priporočamo, da si priskrbite enega izmed kakovostnejših mailing sistemov, kot so MailChimp, AWeber, Mad Mimi, GetResponse … Čeprav so sistemi večinoma plačljivi, je naložba vanje vredna svojega denarja.

Pospeševanja prodaje s pošiljanjem potencialni stranki prilagojenih elektronskih sporočil se poslužujejo vse najbolj uspešne spletne trgovine. Z grajenjem baze elektronskih naslovov pričnite že na samem začetku svoje poti, če pa ste to zamudili, se ne obremenjujte in raje poskrbite za čim prejšnjo implementacijo.

9. Vrhunsko spletno gostovanje

Kaj vam pomaga super spletna trgovina z odličnimi prodajnimi vsebinami in visoko kakovostnimi slikami, če ta ni dosegljiva, ko bi spletni obiskovalec želel pregledati ponudbo in morda izvršiti nakup?

Spletno gostovanje 24/7

Spletna trgovina mora biti dosegljiva ves čas – 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Zato mora gostovati na zanesljivem strežniku, ki je neprestano povezan v svetovno omrežje. Samo zanesljiv strežnik pa danes še zdaleč ni dovolj, še posebej, ko govorimo o spletnih trgovinah, ki so mnogo bolj zahtevne od preprostih spletišč. Ponudnik gostovanja mora zagotavljati hitre in odzivne strežnike, saj hitrost delovanja spletne strani močno vpliva na prodajo.

Eden izmed najučinkovitejših in za lastnika spletne trgovine tudi najlažjih načinov za pospeševanje prodaje je prehod k ponudniku gostovanja, pri katerem bo njegova spletna trgovina delovala hitreje. Narejenih je bilo veliko raziskav, prav vse pa so se dokopale do enakih rezultatov – hitrejša spletna stran pozitivno vpliva na obiskanost strani, na čas trajanja obiska ter na realizacijo prodaj.

Obiskanost spletne trgovina je zaradi odzivnih strežnikov višja predvsem zato, ker Google hitrost nalaganja strani upošteva pri razvrščanju iskalnih rezultatov (hitrejše strani so uvrščene višje), medtem ko sta daljši čas trajanja obiska in večja realizacija prodaj povezana z zaznavo kakovosti spletišča s strani spletnih uporabnikov.

DELL strežnik

Pri NEOSERV vam lahko ponudimo gostovanje spletne trgovine na visoko odzivnih DELL strežnikih z najnovejšimi SSD diski, ki omogočajo mnogo hitrejše delovanje od klasičnih. Sodobne strežnike z vrhunskimi specifikacijami pa dopolnjuje še direkten priklop na slovensko hrbtenico svetovnega spleta. In seveda ob vsem tem nudimo tudi stalno brezplačno podporo. Preizkusite nas!

10. SSL certifikati

SSL certifikatSSL certifikat je elektronski dokument z digitalnim podpisom, ki vsebuje podatke o njegovem imetniku in izdajatelju. Večinoma se uporablja na spletnih mestih, kjer je nujna visoka raven varnosti pri prenosu podatkov med strežnikom in odjemalcem. Iz opisa lahko hitro razberete, da je uporaba SSL certifikata več kot priporočljiva pri spletnih trgovinah, kjer se med spletiščem in obiskovalci prenašajo občutljivi podatki – od osebnih in bančnih podatkov do gesel in računov kreditnih kartic. Spletne trgovine, ki omogočajo plačevanje s kreditno kartico, morajo imeti obvezno nameščen SSL certifikat.

Z varnostnim protokolom, ki skrbi za šifriranje prej naštetih in vseh drugih podatkov, se varnost uporabe spletnega mesta poviša, zaradi večje varnosti pa se poveča tudi zaupanje obiskovalcev do spletišča. Če boste imeli na spletni strani nameščen certifikat, bodo obiskovalci lahko brez pomislekov, da bi bili njihovi občutljivi podatki zlorabljeni, opravili nakup. Nameščen certifikat bodo obiskovalci opazili po HTTPS varnem protokolu – vaše spletišče bo torej dosegljivo na HTTPS povezavi, in ne na klasični HTTP. Prav tako boste imeli na levi strani URL vrstice izrisano ikono varnostne ključavnice.

Ko govorimo o uporabi SSL certifikata, ne moremo mimo nedavnega Googlovega obvestila javnosti, da je v svoj algoritem razvrščanja iskalnih rezultatov vključil tudi prisotnost varnostnega certifikata na spletni strani. Kaj to pomeni? Če je spletna stran dostopna prek varne HTTPS povezave, bo za iskalne poizvedbe uvrščena višje, kot bi bila, če na strani ne bi bilo nameščenega SSL certifikata. Uporaba varnostnega certifikata torej pozitivno vpliva na obiskanost spletne strani, kar je za pospeševanje prodaje poglavitnega pomena.

V kolikor imate spletno trgovino, vam svetujemo, da si čim prej priskrbite SSL certifikat. Pri NEOSERV smo pripravili različne vrste SSL certifikatov po ugodni ceni, pri izbiri najbolj ustreznega za vaše spletišče pa vam bomo z veseljem pomagali. Pišite nam na info@neoserv.si ali nas pokličite na 031 788 298.

Naj ne ostane zgolj pri prebranih nasvetih!

Pomembno!Ste se prebili skozi vseh 10 nasvetov? Čestitamo, ste med 1/3 obiskovalci, ki so prispevek v celoti prebrali. Na vas pa je, da ste tudi med 1/3 tistih, ki so se po prebranem prenehali spraševati, kako povečati prodajo, in so namesto tega raje ukrepali!

Verjetno najpomembnejši nasvet celotnega članka je, da si ne rečete, da boste ukrepali jutri, pojutrišnjem ali morda za vikend, ko boste imeli na voljo več časa, temveč da se takoj spravite v akcijo. Vzemite pisalo in list papirja ter takoj naredite kratek načrt, kako se boste lotili pospeševanja prodaje. Definirajte cilje in naloge ter določite časovne roke, do kdaj boste posamezne naloge realizirali.

Prepričani smo, da vam bo uspelo. Če vam na vaši poti lahko kakorkoli pomagamo, pa se le oglasite.