Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NEOSERV BLOG

Novice in nasveti iz sveta domen, gostovanja, SSL certifikatov, spletnih strani, spletnih trgovin in ostalih področij spleta.

Zagotovo je res, da so domene .SI, .COM, .NET in .EU med Slovenci še vedno daleč najbolj priljubljene. Toda vsi trendi kažejo, da se omenjeni skupini vse bolj pridružujejo tudi nekatere tematske domene, ki s svojo izvirnostjo in uporabnostjo marsikoga hitro prepričajo.

V tujini so jih spletni mojstri že zdavnaj opazili ter hitro izkoristili svojo priložnost in registrirali tematske domene v kombinaciji z najboljšimi imeni. Enega izmed takšnih primerov predstavlja domena seo.consulting, kjer ime domene zastopa zapis »seo«, domensko končnico pa »consulting«. In če smo že pri tako imenovani SEO dejavnosti, ki se ukvarja z optimizacijo spletnih strani, ne moremo mimo domene seo.agency. Tudi ta je za spletne agencije naravnost odlična, se vam ne zdi?

Na kratko o tematskih domenah

Prve tematske domene so se pojavile ob koncu leta 2013. Kmalu so se jim pridružile številne druge, danes pa jih obstaja že krepko preko tisoč. Domeno .BLOG, ki predstavlja odlično izbiro za pisce blogov, smo vam podrobneje predstavili že pred skoraj letom dni.

Toda to je le ena izmed vse bolj popularnih tematskih domen. Spoznali smo tudi .CONSULTING in .AGENCY, naj pa vam naštejemo še nekaj tistih, ki na priljubljenosti pridobivajo iz dneva v dan:

  • .SHOP – odlična izbira za spletne trgovine;
  • .LIFE – za spletna mesta, tako ali drugače povezana z zdravim življenjem;
  • .STUDIO – za umetnike, grafične oblikovalce, glasbenike in razne agencije;
  • .SOLUTIONS – za razvijalce in vse tiste, ki nudijo takšne ali drugačne rešitve;
  • .TAXI – za taksiste in taksi službe;
  • .MARKETING – za agencije in posameznike, ki se ukvarjajo s spletnim marketingom;
  • .NEWS – za novičarske portale in bloge z aktualnimi novostmi;
  • .CHAT – za spletna mesta, ki omogočajo dopisovanje v realnem času;
  • .NINJA – za profesionalce na svojih področjih;
  • .GURU – tudi ta je primerna za mojstre na svojih področjih;
  • .SHOES – za spletne trgovine, v katerih je mogoče opraviti nakup čevljev;
  • .RENTALS – za tiste, ki v najem ponujajo avtomobile, jadrnice, stanovanja in podobno;
  • .SKI – za upravitelje smučišč in blogerje, ki se ukvarjajo s smučanjem;
  • .LAWYER – za odvetnike, odvetniške pisarne in družbe;
  • .ECO – za vse, ki vam je mar za zdravje in ohranitev planeta.

Našteli smo le drobec celotnega mozaika domen, da boste bralci dobili občutek, kako raznovrstne možnosti vam ponujajo tematske domene. Lahko bi zapisali, da praktično ni dejavnosti ali poklica, za katerega ne bi obstajala skrbno izbrana domenska končnica.

In ker tematske končnice v primerjavi z drugimi še ne obstajajo prav dolgo, je mnogo lažje poiskati tisto pravo, na kožo pisano prosto domeno. Vsekakor velja izkoristiti priložnost, dokler je ta še na voljo!

Zakaj le redko naletimo na tematsko domeno?

Glavni razlogi za to, da na tematsko domeno med »guglanjem« ali brskanjem po spletu naletimo le redko, so trije:

  1. Ker gre za novejše domene, je moč spletnih strani, ki so na njih postavljene, manjša od moči strani, ki so že več let postavljene na domenah .COM, .NET, .ORG in podobnih. In ker je njihova moč manjša, so zaenkrat tudi nekoliko nižje uvrščene v spletnih iskalnikih. Težava torej ni povezana s samo domensko končnico, temveč s starostjo domen.
  2. Marsikdo sploh ne ve, da tematske domene obstajajo. Ljudje že približno 20 let obiskujemo zgolj spletne strani s »klasičnimi« domenskimi končnicami, vendar se bo to kmalu spremenilo. Vse večkrat bomo naleteli tudi na novejše tematske domene, saj zanje ve vse več in več ljudi.
  3. Mnogi posamezniki so mnenja, da se novejše domene v iskalnikih ne pojavljajo zato, ker jih Google ne obravnava na enak način kot druge (npr. kot .COM ali .NET). Takšno prepričanje je zmotno, saj je Google sam prek svojega bloga sporočil, da tematske domene obravnava povsem enako.

Tudi v praksi je vse več primerov, ki jasno kažejo na to, da se s tematskimi končnicami da doseči odlične rezultate. Eden izmed takšnih je denimo prav domena seo.agency, ki se v tem trenutku za poizvedbo »SEO agency« v iskalniku Google.com Američanom prikazuje na zavidanja vrednem 3. mestu.

Hitro na lov za »premium« tematsko domeno!

Kaj še čakate? Odličnih priložnosti je zares še veliko! Preverite naš SEZNAM TEMATSKIH DOMEN, kjer vam je po ugodnih cenah na voljo skoraj 400 tematskih domenskih končnic. Za marsikatero izmed njih trenutno velja posebna promocija, kar pomeni, da jo lahko registrirate po še dodatno znižani ceni.

Preveri seznam tematskih domen

Ko boste na seznamu našli domensko končnico, ki ustreza vaši dejavnosti, interesu ali poklicu, v naš preverjalnik domen vpišite želeno domeno. Kliknite na gumb PREVERI DOMENO in počakajte trenutek, da sistem opravi preverbo, ali je izbrana domena prosta za registracijo.

Ste prejeli obvestilo, da je domena že registrirana? Potem je žal res tako. Še enkrat razmislite glede domenskega imena in ponovno preverite, če je v kombinaciji z izbrano domensko končnico na voljo za registracijo.

Ste tokrat imeli srečo? Je domena še prosta? Odlično! V tem primeru vam vsekakor svetujemo, da z registracijo ne odlašate predolgo, saj se bo morda ravno danes nekdo drug zanimal za prav to domeno. In potem boste ostali brez odlične tematske domene …

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.