Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Če je vaša spletna stran po spremembah ali posodobitvah prenehala delovati, lahko podatkovno bazo spletne strani obnovite iz rezervnih kopij, ki se izdelujejo na strežniku na dnevni, tedenski in mesečni ravni. Omenjeno lahko uredite prek nadzorne plošče cPanel.

Če niste prepričani, katero podatkovo bazo uporablja spletna stran, ki jo želite obnoviti, svetujemo, da prej preberete še kratek prispevek: Katero podatkovno bazo uporablja moja spletna stran?

Kazalo

  1. Izvoz obstoječe podatkovne baze
  2. Obnovitev podatkovne baze

1. Izvoz obstoječe podatkovne baze

Če imate spletno trgovino, če se na vaši spletni strani lahko prijavljajo novi uporabniki ali na njej objavljajo prispevke, boste morda želeli obstoječo podatkovno bazo izvoziti in jo shraniti na svojem računalniku. Naročila in ostalo, kar je bilo oddano po datumu obnovitve, lahko v večini primerov nato uvozite v obnovljeno podatkovno bazo. Kako to uredite, je odvisno od tega, kako je vaša spletna stran izdelana.

Podatkovno bazo lahko izvozite ročno ali tekom postopka obnovitve z orodjem JetBackup 5.

Kako to uredite tekom postopka obnovitve, je zapisano v postopku za obnovitev podatkovne baze iz rezervnih kopij (pod 3. točko). Kako to uredite ročno, pa si lahko preberete preberete tukaj (preberite si: Varnostne kopije podatkovnih baz).

2. Obnovitev podatkovne baze

Pred obnovitvijo podatkovne baze je vsebino obstoječo bazo priporočljivo izprazniti (ang. drop), sicer lahko med postopkom obnavljanja pride do napake, ki se kaže v nezaključenem procesu obnove podatkovne baze.

Kako izprazniti vsebino podatkovne baze?

1. Prijavite se v nadzorno ploščo cPanel. Podatke za prijavo najdete v naročniškem centru Moj NEOSERV.

2. V razdelku DATABASES kliknite na ikono phpMyAdmin. Odprl se vam bo nov zavihek, kjer boste lahko dostopali do baze podatkov, ki jo je pred postopkom obnovitve treba izprazniti.

cPanel (Jupiter) - phpMyAdmin

3. Na levi strani izberite podatkovno bazo, ki jo želite izprazniti. Nato s klikom na “Check all” označite vse tabele podatkovne baze. Kliknite na okvirček “With selected:” in izberite možnost “Drop“.

phpMyAdmin - Izpraznitev tabel podatkovne baze

4. S klikom na gumb “Yes” potrdite izpraznitev tabel podatkovne baze.

phpMyAdmin - Potrditev izpraznitve tabel

Zdaj lahko zavihek phpMyAdmin zaprete in nadaljujete s postopkom za obnovitev podatkovne baze.

Kako obnoviti podatkovno bazo?

1. V nadzorni plošči cPanel kliknite na ikono JetBackup 5.

cPanel (Jupiter) - JetBackup 5

2. Na domači strani JetBackup 5 vmesnika kliknite na ikono Databases.

Če se ne nahajate na domači strani JetBackup 5 vmesnika, v meniju na levi strani najprej kliknite na ikono Domov oziroma na ikono hiške.

JetBackup 5 - Obnovitev podatkovnih baz

3. Na seznamu poiščite podatkovno bazo, ki jo želite obnoviti. Ker se na našem paketu gostovanja nahaja le ena podatkovna baza (primer na spodnji sliki), je na seznamu razvidna le ena baza. Če je na vašem paketu več podatkovnih baz, bodo na seznamu navedene vse baze, ki se na paketu nahajajo.

Če želite podatkovno bazo obnoviti na drug datum, poleg izbrane baze najprej kliknite še na gumb Choose Other Backup in na spustnem seznamu izberite željeni datum izdelave rezervne kopije.

Svetujemo vam, da izberete rezervne kopije, ki imajo pod “Destination” zapisano “Local” in ne “Remote”, saj bo obnovitev v tem primeru hitrejša.

JetBackup 5 - Izberite rezervno kopijo

Nato kliknite na podatkovno bazo, ki jo želite obnoviti, ter na gumb Restore.

JetBackup 5 - izberite rezervno kopijo (2)

Če želite, lahko rezervno kopijo podatkovne baze, namesto da jo obnovite, le prenesete na svoj računalnik ter jo nato po ročno uvozite na strežnik (zahtevnejše). V kolikor to želite urediti, namesto na gumb “Restore” kliknite na gumb Download.

4. Kliknite gumb Restore Selected Items in počakajte, da se obnovitev zaključi.

JetBackup 5 - obnovite podatkovno bazo

5. Počakajte, da se obnovitev zaključi.

JetBackup 5 - obnovitev baze je zaključena

Poleg podatkovne baze je za pravilno delovanje spletne strani na isti datum potrdbno obnoviti tudi datoteke spletne strani. Pomagate si lahko s tem prispevkom: Obnovitev datotek in map iz rezervnih kopij – JetBackup 5

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.