Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Outlook napaka 0x8004010F je lokalne narave, kar pomeni, da gre za težavo s samim Outlook e-poštnim odjemalcem. Natančneje, gre za poškodovan Outlook profil. Obvestilo o napaki se pojavi, ko želite poslati ali prejeti e-pošto.

Outlook napaka 0x8004010F

Ob kliku na gumb Pošlji/Prejmi (ang. Send/Receive) se prikaže eno od naslednjih obvestil:

Opravilo »janez.novak@vasadomena.si – pošiljanje« je sporočilo napako (0x8004010F): »Dostop do Outlookove podatkovne datoteke ni mogoč.«

Če imate v Outlooku izbran angleški jezik, pa lahko naletite na obvestilo:

0x8004010F: Outlook data file cannot be accessed.

ali

0x8004010F: The operation failed. An object could not be found.

Kako odpraviti Outlook napako 0x8004010F?

Rešitev za odpravo napake 0x8004010F je, da poiščete trenutno lokacijo privzete Outlook podatkovne datoteke (PST) in nato ustvarite nov Outlook profil ter ga nastavite za privzetega.

Sledite trem korakom, opisanim v nadaljevanju:

  1. Poiščite Outlookovo podatkovno datoteko (PST)
  2. Ustvarite nov profil v Outlooku
  3. Nov Outlook profil nastavite kot privzeti

1. Poiščite Outlookovo podatkovno datoteko (PST)

1. Zaženite aplikacijo Outlook. Kliknite Datoteka -> Nastavitve računa -> Nastavitve računa… (ang. File -> Options -> Account Settings -> Account Settings…).

Outlook – Nastavitve računa

2. V nastavitvah računa pojdite na zavihek Podatkovne datoteke (ang. Data Files) in si zabeležite ime in lokacijo privzete podatkovne datoteke Outlooka (privzeta podatkovna datoteka ima pred seboj vedno kljukico). Kliknite Zapri (ang. Close).

Outlook nastavitve – Privzeta podatkovna datoteka

2. Ustvarite nov profil v Outlooku

Ko ustvarite nov Outlook profil z računom IMAP/POP3, lahko to storite ročno ali uporabite samodejno nastavitev računa. V nadaljevanju smo prikazali postopka za oba načina.

Kreiranje Outlook profila s samodejno nastavitvijo računa

1. Odprite Nadzorno ploščo (ang. Control Panel) operacijskega sistema Windows. Na seznamu kliknite na Mail, da se vam odpre okno za nastavitev e-pošte: Mail Setup – Outlook.

Nadzorna plošča (Control Panel) - Mail

2. V omenjenem oknu kliknite na gumb Prikaži profile… (ang. Show Profiles…).

Outlook nastavitve – Prikaži profile

3. V novo odprtem oknu kliknite na gumb Dodaj… (ang. Add…).

Outlook nastavitve – Mail – Dodaj

4. V okno za kreiranje profila vnesite novo ime profila. Nato kliknite V redu (ang. OK).

Outlook nastavitve – ime novega profila

5. V okno Dodaj račun (ang. Add Account) vnesite svoje uporabniške podatke za e-poštni račun ter kliknite Naprej (ang. Next).

Outlook nastavitve – kreiranje novega profila

S tem bo ustvarjen nov Outlook račun.

Kreiranje Outlook profila z ročno nastavitvijo računa

1. V okencu Dodaj račun (ang. Add Account) izberite možnost Ročna nastavitev ali dodatne vrste strežnikov (ang. Manual setup or additional server types). Nato kliknite Naprej (ang. Next).

Outlook nastavitve – Ročna nastavitev e-računa

2. Odprlo se vam bo okence Izberite storitev (ang. Choose Service). Izberite POP ali IMAP, da se povežete z računom POP ali IMAP in kliknite Naprej (ang. Next).

Outlook nastavitve – Izberite storitev (POP ali IMAP)

3. V nastavitvah računa za strežnika POP in IMAP vnesite podatke o svojem računu. V razdelku Dostavi nova sporočila v (ang. Deliver messages to) izberite Obstoječa Outlookova podatkovna datoteka (ang. Existing Outlook Data File) in kliknite na gumb Prebrskaj (ang. Browse). Poiščite PST datoteko prejšnjega računa in kliknite V redu (ang. OK). Nato kliknite Naprej (ang. Next).

Outlook nastavitve – Uvoz podatkovne datoteke prejšnjega računa

4. V sekciji Preskus nastavitev računa (ang. Test Account Settings) kliknite Zapri (ang. Close) in nato Dokončaj (ang. Finish).

3. Nov Outlook profil nastavite kot privzeti

1. Odprite Nadzorno ploščo (ang. Control Panel) in na seznamu izberite Mail.

2. V novo odprtem oknu kliknite na Prikaži profile… (ang. Show Profiles…).

3. V oknu Mail nato izberite svoj novi Outlook profil in kliknite na gumb Lastnosti (ang. Properties).

Outlook nastavitve – Mail – Lastnosti

4. V novem oknu izberite možnost E-poštni računi… (ang. E-mail Accounts…).

Outlook nastavitve – Mail – E-poštni računi

5. V oknu z nastavitvami računa pojdite na zavihek Podatkovne datoteke (ang. Data Files), izberite ustrezno Outlookovo podatkovno datoteko in kliknite Nastavi kot privzeto (ang. Set as Default). S klikom na Zapri (ang. Close) zaprite okno.

Outlook nastavitve – Nastavitev privzete podatkovne datoteke

Tako, zdaj je ustvarjena nova podatkovna datoteka Outlooka, ki bi morala delovati brez težav.

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.