Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Microsoft Outlook je odličen e-poštni odjemalec. Ima različne funkcije, ki jih morda ne boste dobili v drugih e-poštnih odjemalcih. Brez težav lahko obvladuje različne e-poštne račune. Včasih pa lahko med uporabo Microsoftovega odjemalca naletite tudi na določeno težavo. Ta se največkrat pojavi med pošiljanjem ali prejemanjem e-poštnega sporočila.

V nadaljevanju bomo podrobneje opisali odpravo napake 0x80042108, ki se lahko pojavi ob prejemanju e-poštnih sporočil, če je v e-poštnem odjemalcu uporabljen POP3 dohodni protokol.

Outlook napaka 0x80042108

Napaka, ki jo javi e-poštni odjemalec Microsoft Outlook, se glasi:

Opravilo »EMAIL – prejemanje« je sporočilo napako (0x80042108): »Outlook ne more vzpostaviti povezave s strežnikom za dohodno pošto (POP3). Če boste še naprej dobivali to sporočilo, se obrnite na skrbnika strežnika ali ponudnika internetnih storitev (ISP).«

Če imate v odjemalcu e-pošte nastavljen angleški jezik, pa boste zagledali naslednje opozorilo:

Task ‘EMAIL – Receiving’ reported error (0x80042108): ‘Outlook is unable to connect to your incoming (POP3) e-mail server. If you continue to receive this message, contact your server administrator or Internet service provider (ISP).’

Microsoft Outlook vas torej poziva, da se za rešitev te napake obrnete na skrbnika strežnika ali ponudnika internetnih storitev, vendar vam v nekaterih primerih ponudnik ne more pomagati. Zato vam predstavljamo nekaj rešitev, s katerimi si lahko pomagate sami.

Možni vzroki za Outlook napako 0x80042108

Napako 0x80042108 v e-poštnem odjemalcu lahko povzroči več dejavnikov, na primer:

  • Napačen privzeti internetni prehod (ang. Default gateway).
  • Poškodovan prenos ali nepopolna namestitev programske opreme Microsoft Outlook.
  • Napaka v registru OS Windows zaradi nedavne spremembe programa Microsoft Outlook.
  • Virus ali zlonamerna koda, ki je poškodovala sistemske datoteke sistema Windows ali programske datoteke, povezane z Microsoft Outlookom.
  • Drugi program je zlonamerno ali napačno izbrisal datoteke e-poštnega odjemalca Microsoft Outlook.

Možne rešitve napake 0x80042108

Ker dejanskega razloga za napako 0x80042108 ni odkriti enostavno, smo navedli več rešitev. Preizkusite eno po eno in sproti preverjajte, ali je bila težava odpravljena.

1. rešitev

Znova zaženite Microsoft Outlook e-poštni odjemalec. Veliko napak je namreč uspešno odpravljenih zgolj s ponovnim zagonom programa.

2. rešitev

Ponovno namestite Microsoft Office pisarniški paket. Namestite lahko celoten pisarniški paket, prav tako pa lahko poizkusite le s ponovno namestitvijo programa Outlook. Razlog za napako je lahko povezan z nedavno posodobitvijo Microsoft Office ali Outlook. Razveljavite nameščene posodobitve z uporabno funkcije Obnovitev Sistema (ang. System Restore).

3. rešitev

Onemogočite protivirusni program. Poizkusite onemogočiti pregledovanje e-pošte v Norton, McAfee ali drugem protivirusnem programu, ki ga uporabljate.

4. rešitev

Odstranite protivirusni program. Če onemogočanje protivirusnega programa pri odpravi napake ni pomagalo, poizkusite z odstranitvijo in ponovno namestitvijo. V kolikor ste težavo s tem odpravili, pomeni, da je bil vaš protivirusni program zastarel. Prenesite si posodobljeno različico.

5. rešitev

Obnovite operacijski sistem. Če vam nobena od naštetih možnih rešitev ni pomagala, je čas za obnovitev sistema. Za obnovitev izberite datum, ko je e-poštni odjemalec deloval brez težav. Pri obnovitvi sistema si lahko pomagate z uradno Microsoft podporo:

6. rešitev

Preverite privzeti prehod. Težava se namreč lahko nahaja v napačnem privzetem prehodu, zato je smotrno preveriti tudi omenjene nastavitve.

  1. Pojdite v Nadzorno ploščo (ang. Control Panel) in izberite Omrežne povezave (ang. Network Connections).
  2. Z desno miškino tipko kliknite povezavo Lokalne povezave (ang. Local Area Connections) in izberite Lastnosti (ang. Properties). Nato izberite Internetni protokol TCP / IP (ang. Internet Protocol (TCP/IP)) ter izberite Lastnosti (ang. Properties).
  3. Prepričajte se, da uporabljate pravilen privzeti prehod. O njem se pozanimajte pri svojem ponudniku internetnih storitev.

7. rešitev

Popravite sistemske datoteke. Po navedbah Microsofta boste sporočilo o napaki 0x80042108 prejeli zaradi poškodovanih sistemskih datotek. To pomeni, da bo potrebno popraviti sistemske datoteke s pomočjo orodja Preverjevalnik sistemskih datotek (ang. System File Checker). Navodila v angleškem jeziku so dostopna na uradni Microsoftovi strani:

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.