Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Ste v programu za pošiljanje e-pošte Outlook prejeli obvestilo o napaki 0x80042109? Gre za napako, ki se pojavi pri pošiljanju e-sporočil. Najpogosteje je napaka prikazana na sledeč način:

Outlook napaka 0x80042109

Napaka 0x80042109 pomeni, da Outlook ne more vzpostaviti povezave z odhodnim SMTP strežnikom za pošiljanje e-pošte. V večini primerov je razlog za napako napačna nastavitev protokola. V redkih primerih pa je razlog v nastavitvah antivirusnega programa ali požarnega zidu v operacijskem sistemu.

Odprava napake 0x80042109

Prvi korak za odpravo napake je, da testirate, ali jo povzroča vaš antivirusni program ali požarni zid. Onemogočite ju in poskusite ponovno poslati e-sporočilo prek Outlooka. Če se napaka še vedno pojavlja, potem je razlog za napako v Outlook nastavitah.

Kot smo že napisali, napako 0x80042109 v večini primerov povzročajo napačne nastavitve SMTP protokola. Privzeta vrednost tega protokola v Outlooku je 25. Za pravilno delovanje je potrebno to vrednost nastaviti na 26 ali 587.

Nastavitev SMTP protokola v 6 korakih

Sledite spodnjim korakom, da uspešno spremenite SMTP protokol za pošiljanje e-pošte.

1. Kliknite na Datoteka (ang. File) in izberite Nastavitve -> Nastavitve računa -> Nastavitve računa (ang. File -> Options -> Account Settings -> Account Settings).

Outlook - Datoteka2. Izberite zavihek E-mail.

Outlook - Zavihek e-pošta3. Dvokliknite na e-mail naslov, ki javlja napako.

Outlook - Izbira e-mail naslova4. Kliknite na gumb Dodatne nastavitve (ang. More Settings).

Outlook - Dodatne nastavitve5. Odprite zavihek Dodatno (ang. Advanced).

Outlook - Napredne nastavitve6. V polje Odhodni strežnik SMTP (ang. Outgoing server SMTP) vpišite vrednost 26 ali 587 in izberite protokol TLS.

Outlook - SMTP nastavitve
S tem je nastavitev SMTP protokola za pošiljanje e-pošte urejena. Outlook napaka 0x80042109 bi s tem morala biti uspešno odpravljena. V primeru težav se lahko obrnete tudi na našo podporo, in sicer na telefonsko številko 059 335 000 ali e-poštni naslov info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.