Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Za težave z Outlook napako 0x800CCC05, ki največkrat pomeni nezmožnost pošiljanja in prejemanja e-pošte, je možnih več vzrokov. Eden izmed njih je tudi ta, da naprava nima vzpostavljene povezave z internetom. Za začetek se torej prepričajte, da vam internet zagotovo deluje.

Outlook napaka 0x800CCC05

Vzrok za Outlook napako 0x800CCC05 bo najverjetneje treba iskati drugje. Večja verjetnost je, da Outlooku dostop do interneta blokira požarni zid (ang. Firewall).

Kako odpraviti Outlook napako 0x800CCC05?

Izključite požarni zid in ponovno vnesite ime dohodnega in odhodnega strežnika

Čeprav zaustavitev požarnega zidu ni priporočljiva, boste težavo z Outlook napako morda lahko odpravili prav na ta način. Brez skrbi, kasneje boste požarni zid ponovno vključili.

  1. Zaprite e-poštni odjemalec Outlook.
  2. V sistemu Windows odprite Nadzorno ploščo (ang. Control Panel).
  3. Izberite Omrežje in internet (ang. Network and Internet).
  4. Kliknite na Središče za omrežje in skupno rabo (ang. Network and Sharing Center).
  5. V levem spodnjem kotu okna kliknite na Windows Defender Firewall.
  6. Nato v levem meniju kliknite na Vklopi ali izklopi požarni zid Windows Defender Firewall (ang. Turn Windows Defender Firewall on or off).

Požarni zid - Windows Defender Firewall

  1. Izključite požarni zid in s klikom na OK potrdite spremembo.
  2. Ponovno odprite Outlook ter znova dodajte ime dohodnega in odhodnega strežnika v Nastavitvah računa (ang. Account Settings).
  3. Preverite, ali je težava odpravljena.

Če vam pošiljanje in prejemanje e-pošte deluje, dodajte Outlook.exe na seznam izjem požarnega zidu. Kako to naredite, si preberite v tem prispevku. V kolikor pa težava z izključitvijo požarnega zidu ni bila odpravljena, požarni zid ponovno vključite in sledite nadaljnjim navodilom.

Če uporabljate e-poštni račun IMAP, na novo določite skupine za pošiljanje / prejemanje

Outlook napaka 0x800CCC05 je lahko tudi posledica napačne nastavitve pošiljanja / prejemanja v e-poštnem računu IMAP. V Outlooku izvedite naslednji postopek:

  1. Pojdite v Datoteka (ang. File) > Možnosti (ang. Options) > Napredno (ang. Advanced).
  2. Na zavihku Napredno (ang. Advanced) poiščite in kliknite na gumb Pošlji / Prejmi (ang. Send / Receive)«.
  3. V novem oknu kliknite na gumb Uredi (ang. Edit).
  4. Nato v naslednjem oknu odkljukajte možnost Pridobivanje števila neprebranih map za naročene mape (ang. Get folder unread count for subscribed folders) in izberite Uporabi spodnje vedenje po meri (ang. Use the custom behavior). Znova določite skupine za pošiljanje / prejemanje za e-poštni račun IMAP.
  5. Na dnu izberite samo mapo Prejeto (ang. Inbox).
  6. Na koncu nekajkrat kliknite OK, da shranite spremembe.
  7. Zdaj lahko znova poizkusite poslati e-pošto.

Outlook zaženite v varnem načinu, da preverite, če težavo povzročajo dodatki

Če nobena izmed opisanih rešitev ni odpravila Outlook napake 0x800CCC05, je težava morda povezana s katerim izmed Outlook dodatkov (ang. Add-ins). Zato e-poštni odjemalec poskusite pognati v varnem načinu.

  1. Zaprite Outlook in se pomaknite v meni Start. V iskalno polje vnesite outlook.exe /safe in pritisnite enter, kar bo zagnalo Outlook v varnem načinu.

Outlook v varnem načinu

  1. Pomaknite se na Datoteka (ang. File) > Možnosti (ang. Options) > Dodatki (ang. Add-ins) > Pojdi (ang. Go).
  2. V novo odprtem oknu odstranjujte dodatek za dodatkom, vmes pa preverjajte, ali pošiljanje in prejemanje e-pošte deluje. Na ta način boste lahko odkrili, kateri izmed dodatkov povzroča težave.

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.