Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Ste v programu Outlook pravkar nastavili svoj e-poštni račun, nato pa ste pri pošiljanju e-sporočila prejeli obvestilo o napaki 0x800CCC0E? Brez skrbi, odprava omenjene napake je zelo enostavna.

Outlook napaka 0x800CCC0E

Težava je sicer v tem, da Outlook pri pošiljanju ne opravi preverjanja pristnosti vašega e-računa, zato strežnik odhodne pošte zavrača sporočila.

Kako odpraviti Outlook napako 0x800CCC0E?

Da bodo vaša e-sporočila uspešno poslana, sledite štirim preprostim korakom:

  1. V e-poštnem odjemalcu Outlook pojdite na: Accounts -> Properties -> Servers.
  2. Označite oziroma vključite možnost: “My server requires authentification“.
  3. Vpišite svoj e-poštni naslov ter geslo, ki ste ga določili pri kreiranju e-računa.
  4. Preostaneta vam le še klika na Apply in nato Accept.

Zdaj lahko ponovno poskusite poslati e-sporočilo. Outlook napaka 0x800CCC0E bi morala biti odpravljena, vaše sporočilo pa uspešno poslano.

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.