Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Ali ste med pošiljanjem e-pošte dobili obvestilo o Outlook napaki 0x800CCC78? Sledite spodnjim korakom, s katerimi boste to napako uspešno odpravili.

Nastavitev SMTP strežnika

  1. Odprite Outlook in izberite Orodja (ang. Tools) in Nastavitve Računa (ang. Account Settings).
    outlook-dodatne-nastavitve
    Če uporabljate katero od starejših verzij Outlooka, do omenjene nastavitve pridete s klikom na:
    Datoteka -> Informacije -> Nastavitve računa (ang. File -> Info -> Account Settings).
  2. Izberite zavihek E-pošta (ang. E-mail) in kliknite na svoj e-poštni naslov.
    Outlook zavihek E-mail
  3. V spodnjem desnem delu pojavnega okna kliknite na gumb Več nastavitev (ang. More settings).
    Dodatne nastavitve Outlook
  4. Izberite Odhodna pošta (ang. Outgoing).
  5. V novo odprtem oknu izberite zavihek Odhodni strežnik (ang. Outgoing Server).
  6. Obkljukajte možnost My outgoing server (SMTP) requires authentication in izberite Use same settings as my incoming mail server.outook smtp nastavitve
  7. Kliknite na gumb OK.

Zaprite in ponovno zaženite Outlook in preverite, ali zdaj lahko pošljete svoja e-sporočila.

Če se napaka še vedno pojavlja, sledite naslednjim šestim korakom.

  1. Ponovno odprite Outlook in izberite Orodja (ang. Tools) in Nastavitve Računa (ang. Account Settings).
  2. Kliknite na zavihek Spremeni… (ang. Change…) in izberite svoj e-mail naslov.Spremeni Outlook nastavitve
  3. Kliknite na gumb Več nastavitev … (ang. More Settings …).
  4. V novo odprtem oknu kliknite na zavihek Napredno (ang. Advanced).
    Napredne nastavitve - Outlook
  5. V rubriki Odhodni strežnik (SMTP) (ang. Outgooing server (SMTP)) vnesite vrednost 26.
    Outlook - SMTP nastavitve
  6. Kliknite na gumb OK.

Zdaj lahko ponovno poskusite poslati e-sporočilo. Outlook napaka 0x800CCC78 bi morala biti odpravljena, vaše sporočilo pa uspešno poslano.

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.