Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Napaka 0x800CCC90 je ena izmed pogostih napak, ki se lahko pojavi uporabnikom orodja za pošiljanje e-pošte Outlook. Do napake pride med pošiljanjem ali prejemanjem e-sporočil. V nadaljevanju preverite, kako lahko to napako odpravite v nekaj korakih.

Možni razlogi za napako 0x800CCC90

  1. Napačna številka vrat (ang. Port) za odhodni strežnik.
  2. Blokada vrat s strani ponudnika spletnih storitev.
  3. Uporaba napačnega uporabniškega in / ali gesla za dostop do Outlook računa.
  4. Blokiranje pošiljanja / prejemanja e-pošte s strani antivirusnega programa.

Odprava napake 0x800CCC90

V primeru, da ste vnesli pravilno uporabniško ime in geslo, ste začasno onemogočili antivirusni program in se napaka pri pošiljanju / prejemanju e-sporočil še vedno pojavlja, sledite spodnjim korakom, da jo odpravite.

  1. Kliknite na Datoteka (ang. File) -> Info -> Nastavitve računa (ang. Account Settings).

Outlook nastavite računa

  1. V zavihku E-pošta (ang. E-mail) dvokliknite svoj e-poštni račun, da si ogledate oz. spremenite nastavitve.
  2. V desnem spodnjem kotu kliknite na gumb Več nastavitev … (ang. More Settings …).

Outlook - več nastavitev

  1. V zavihku Napredno (ang. Advanced) za POP3 strežnik vnesite vrednost 995 in za SMTP strežnik 587 in izberite varno SSL povezavo.

Outlook - napredno

  1. Shranite spremembo nastavitev s klikom na gumb V redu (ang. OK) in preverite, če pošiljanje oz. prejemanje e-pošte zdaj deluje.

V primeru, da se napaka še vedno pojavlja, sledite naslednjim korakom:

  1. Kliknite na Datoteka (ang. File) -> Info -> Nastavitve računa (ang. Account Settings).
  2. V zavihku E-pošta (ang. E-mail) dvokliknite na svoj e-poštni račun.
  3. V desnem spodnjem kotu kliknite na gumb Več nastavitev … (ang. More Settings …).
  4. Nato se znotraj istega okna premaknite v zavihek Odhodni strežnik (ang. Outgoing Server) in dodajte kljukico pri nastavitvi My Outgoing server (SMTP) requires authentication.

  1. Shranite spremembe in ponovno pošljite / prejmite e-sporočila.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.