Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Če v programu za pošiljanje e-pošte Outlook prejmete obvestilo 0x800CCCDD, potem gre za napako v IMAP nastavitvah. Ta napaka pomeni, da funkcija “Pošlji / Prejmi”, ko je povezana z internetom, ni bila uspešno sinhronizirana.

Najpogosteje se napaka prikaže na sledeč način:

Error Message: Your IMAP server closed the connection.
Protocol: IMAP
Server: server name
Port: 143
Error Code: 0x800CCCDD

Kako odpraviti Outlook napako 0x800cccdd?

Napako odpravite v šestih korakih:

  1. V Outlooku kliknite Orodja (ang. Tools) ali Pošlji / Prejmi (ang. Send / Receive), da prikličete dodatni meni.
  2. Kliknite na Skupine za pošiljanje in prejemanje (ang. Send / Receive Groups).
  3. Kliknite na Določi skupine za pošiljanje in prejemanje (ang. Define Send / Receive Groups).
  4. Pod nastavitvijo za skupino Vsi računi (ang. All accounts) počistite polje, ki označuje Razporedi samodejno pošiljanje / prejemanje vsakih (ang. Schedule an automatic / send receive every).
  5. Poleg tega počistite polje v razdelku Brez povezave (ang. When Outlook is Offline) za Razporedi samodejno pošiljanje / prejemanje vsakih (ang. Schedule an automatic send / receive every).
  6. Kliknite na gumb Zapri (ang. Close).

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.