- Vaša košarica je trenutno prazna
Odprava Outlook napake: 800CCC0E-0-0-560
Če za pošiljanje e-pošte uporabljate program Outlook, lahko v nekaterih primerih dobite obvestilo o napaki: “IMAP Error synchronizing folder 800CCC0E-0-0-560“. Do napake pride, če imate Outlook povezan z drugim programom za pošiljanje e-pošte (npr. z Gmail ali Yahoo Mail). Napaka se odraža v upočasnjenem delovanju Outlooka in/ali operacijskega sistema Windows. V nadaljevanju preverite, zakaj prihaja do te napake in kako jo odpraviti.
Najpogostejši razlogi za napako 800CCC0E-0-0-560
Razlog za napako ni v e-poštnem strežniku, ampak do nje pride zaradi napačne sinhronizacije IMAP map na lokalni napravi oz. v lokalni e-poštni aplikaciji. Najpogostejši razlogi za to težavo so:
- napačne nastavitve uporabniškega profila,
- IMAP račun ni pravilno sinhroniziran,
- poškodovana ali prevelika PST datoteka,
- premalo prostora za shranjevanje e-pošte.
Kako v šestih korakih odpraviti napako 800CCC0E-0-0-560
- Zaženite Outlook in izberite zavihek Datoteka (ang. File).
- Izberite Informacije (ang. Info) > Nastavitve računa (ang. Account Settings) > Nastavitve računa (ang. Account Settings).
- Izberite IMAP račun in kliknite na gumb Spremeni (ang. Change).
- V novo odprtem oknu kliknite na Dodatne nastavitve (ang. More Settings).
- Izberite zavihek Napredno (ang. Advanced) in v rubriko Mape – Pot korenske mape (ang. Folders – Root folder path) napišite Prejeto (če uporabljate angleško različico Outlooka pa Inbox).
- Kliknite na gumb OK in ponovno zaženite Outlook.
Outlook napaka 800CCC0E-0-0-560 bi s tem morala biti uspešno odpravljena.
Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.