Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Odjemalec e-pošte Outlook lahko včasih od vas zahteva ponovno vpisovanje gesla za e-poštni račun, čeprav ste ob vnosu podatkov obkljukali možnost, da naj si program geslo zapomni za naslednjič. Ponavadi se ob omenjeni težavi prikaže pojavno okno takoj ob zagonu Outlooka.

Outlook si ne zapomni gesla

Če se zgornje okno pojavlja tudi pri vas, obkljukana možnost Shrani to geslo na seznam gesel pa ne pomaga, bo težavo verjetno odpravila ena izmed spodnjih rešitev.

Kazalo

Rešitev #1 (pomnitev gesla)

1. Zaprite Outlook.

2. V levem spodnjem kotu kliknite na Windows ikono, vpišite Control Panel in odprite nadzorno ploščo.

Control Panel

3. Kliknite na User Accounts.

User Accounts

4. Izberite Mail (Microsoft Outlook).

Mail (Microsoft Outlook)

5. Odprlo se vam bo pojavno okno. Kliknite na Email Accounts…

Email Accounts

6. Na seznamu e-računov izberite želenega in nato kliknite na ikono Change…

Account Settings - Change

7. V spodnje polje za geslo (ang. Password) ponovno vpišite svoje geslo in se prepričajte, da imate obkljukano možnost, da si program geslo zapomni (ang. Remember password).

Change Account - ponoven vpis gesla

8. Potrdite s klikom na gumb Next, nato pa v novem oknu še na Finish.

9. Zaprite vsa odprta okna in nato odprite Outlook. Preverite, ali je težava z vpisovanjem gesla odpravljena.

V kolikor težava ni bila uspešno odpravljena, sledite navodilom v nadaljevanju.

Rešitev #2 (Outlook z Exchange)

Če v povezavi z odjemalcem Outlook uporabljate Exchange, obstaja dodatna funkcija, ki omogoča, da Outlook vedno znova zahteva vpis gesla. V tem primeru morate omenjeno funkcijo izključiti.

1. Sledite navodilom, predstavljenim pri prvi rešitvi (Rešitev #1), in sicer od 1. do vključno 6. točke.

2. Kliknite na gumb More Settings … v spodnjem desnem kotu pojavnega okna.

Change Account - More Settings

3. Kliknite na zavihek za varnost – Security – in izključite možnost Always prompt for logon credentials.

4. Podtrite spremembo s klikom na OK, Next, Finish.

5. Zaprite vsa odprta okna, odprite Outlook in preverite, ali je težava odpravljena.

Če težava z vpisovanjem gesla še vedno ni uspešno odpravljena, sledite nadaljnjim navodilom.

Rešitev #3 (ponastavitev strežnikov)

Imate za dohodno in odhodno pošto vpisano ime strežnika, na katerem gostuje vaša domena (primer: sh12.neoserv.si)? Namesto tega raje vpišite podatke svoje domene (primer: mail.vasadomena.si).

1. Odprite Control Panel -> User Accounts -> Mail (Microsoft Outlook) -> Email Accounts…

2. Kliknite na svoj e-poštni račun in izberite Change…

3. Pri nastavitvi za dohodni strežnik (ang. Incoming mail server) in odhodni strežnik (ang. Outgoing mail server) uporabite: mail.vasadomena.si.

V zgoraj prikazanem zapisu mail.vasadomena.si uporabite svojo dejansko domeno. Torej, če imate denimo registrirano domeno stacunca.si, vpišite mail.stacunca.si. To naredite tako pri nastavitvi za dohodni kot pri nastavitvi za odhodni e-poštni strežnik.

4. Shranite nastavitve, zaprite vsa okna in ponovno zaženite Outlook.

V kolikor težava še vedno ni odpravljena, vam ostane še naslednja rešitev.

Rešitev #4 (nov Outlook profil)

Obstaja možnost, da je težava povezana z vašim Outlook profilom. V tem primeru jo lahko odpravite s kreiranjem novega profila.

1. Odprite Outlook, v levem zgornjem kotu kliknite na File, nato pa izberite Account Setting -> Manage Profiles.

Outlook - Manage Profiles

2. Odprlo se vam bo novo okno, v katerem izberite možnost Show Profiles…

Mail - Show Profiles...

3. Prikazal se vam bo seznam obstoječih računov. Kreirajte novega s klikom na Add…

Mail - Add

4. Odprlo se vam bo manjše okence, v katerega vpišite ime novega profila in kliknite OK.

Mail - kreiranje novega profila

5. Vrnite se na osnovo stran odjemalca Outlook, izberite File (levo zgoraj), nato pa izberite accounts Settings -> Change Profile.

Outlook - Change Profile

6. Outlook se bo ponovno zagnal, nato pa boste lahko izbrali nov profil.

V primeru dodatnih vprašanj nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.