Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Z orodjem Inbox Repair tool (scanpst.exe) lahko diagnosticirate in popravite napake v Outlook podatkovni datoteki. To orodje se najpogosteje uporablja, ko:

  • dobite obvestilo, da Outlook ne more odpreti podatkovne datoteke,
  • dobite obvestilo, da Outlook ne more odpreti map,
  • menite, da je Outlook podatkovna datoteka poškodovana.

Kako popraviti Outlook podatkovno datoteko (pst)?

Popravilo lahko izvedete v devetih korakih:

  1. Odprite Outlook > Datoteka (ang. File) > Informacije (ang. Info) > Nastavitve računov (ang. Account Settings) > Nastavitve računa … (ang. Account Settings…). Lokacija PST datoteke
  2. V novo odprtem oknu kliknite na zavihek E-pošta (ang. E-mail) in izberite račun, za katerega želite določiti lokacijo PST datoteke.
  3. Kliknite na zavihek Podatkovne datoteke (ang. Data Files), da preverite, kje je shranjena datoteka PST, ki jo želite obnoviti.
  4. Zaprite Outlook in zaženite program SCANPST.exe. Kje se nahaja, je odvisno od verzije Outlooka, ki jo uporabljate:
    Outlook 2019: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16
    Outlook 2016: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16
    Outlook 2013: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15
    Outlook 2010: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14
    Outlook 2007: C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office12
  5. Odprite scanpst.exe.
  6. Izberite Išči (ang. Browse), da izberete podatkovno datoteko PST, ki jo želite preveriti. Outlook Inbox Repair - SCANPST.exe
  7. Izberite Start, da začnete s pregledom. POMEMBNO preden naredite spremembo na PST datoteki, naredite njeno rezervno kopijo.
  8. Če pregled javi napako ali napake, izberite Popravi (ang. Repair), da začnete postopek popravila podatkovne datoteke. Po končanem postopku kliknite na gumb OKSCANPST - popravilo končano
  9. Ko je postopek popravila končan, zaženite Outlook s podatkovno datoteko, ki ste jo ravnokar popravili.

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.