- Vaša košarica je trenutno prazna
Kako poteka prenos domene med registrarji?
Pred sprožitvijo postopka za prenos domene morate novemu registrarju (nam) posredovati avtentikacijsko kodo, poznano tudi kot EPP koda ali Auth-Code. Omenjena koda je kot nekakšno geslo, s katero dodatno zaščitite domeno pred nepooblaščenimi prenosi. Kodo prejmete pri trenutnem registrarju, pri katerem tudi preverite, ali je domena odklenjena za prenos (locked – unlocked).
Obstajajo tudi nekatere domenske končnice, ki so izjeme in avtentikacijske kode ne potrebujejo (na primer .hr, .hu, .uk). Če vaša domena zahteva EPP kodo, vas bomo o tem obvestili pred sprožitvijo prenosa na vaš kontaktni e-poštni naslov.
Ko nam posredujete EPP kodo (in če je domena odklenjena za prenos), bodoči registrar (mi) sproži postopek za prenos domene.
Ko je prenos domene sprožen, na svoj kontaktni e-naslov, ki ga imate vpisanega kot nosilec domene, prejmete obvestilo (primer na spodnji sliki), v katerem se nahaja potrditvena povezava, preko katere potrdite prenos.
Po vaši potrditvi je domena prenesena v roku nekaj minut – pod pogojem, da prenos potrdi tudi vaš trenutni / stari registrar. Če prenosa ne potrdi oz. te možnosti nima, je domena samodejno prenesena v roku 6 dni.
Pogosta vprašanja
Dostopa do e-naslova, na katerega bi moral prejeti potrditveno povezavo, nimam več. Kaj pa zdaj?
Če dostopa do e-poštnega predala nimate, ga lahko zamenjate z novim, kar uredite pri svojem trenutnem / starem registrarju (sprememba kontaktnih podatkov o nosilcu domene). Po zamenjavi e-naslova sprožimo postopek za prenos domene, obvestilo s potrditveno povezavo pa nato prejmete na svoj novi e-poštni naslov.
Svojo domeno želim prenesti k vam. Kako lahko začnem s postopkom prenosa domene?
Naročilo za prenos domene lahko oddate kar preko obrazca naročila na naši spletni strani. Če boste prenašali le domeno (brez naročila paketa gostovanja), v drugem koraku izberite, da gostovanja ne potrebujete oz. ta korak preskočite.
Če ste že uporabnik naših storitev, pa nam lahko ime domene, ki bi jo radi prenesli k nam, sporočite tudi na naš e-poštni naslov (info@neoserv.si), mi pa bomo uredili vse potrebno za prenos.
Za dodatne informacije nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.