Pred sprožitvijo postopka za prenos domene morate novemu registrarju (nam) posredovati Avtentikacijsko kodo, poznano tudi kot Auth. Code ali EPP koda. Omenjena koda je kot nekakšno geslo, s katero dodatno zaščitite domeno pred nepooblaščenimi prenosi. Kodo dobite pri trenutnem registrarju, pri katerem tudi preverite, ali je domena odklenjena za prenos (locked – unlocked). Obstajajo tudi nekatere domenske končnice, ki so izjeme in Avtentikacijske kode ne potrebujejo. Če vaša domena zahteva EPP kodo, vas bomo v našem podjetju o tem obvestili pred sprožitvijo prenosa na vaš kontaktni email naslov.

Ko uredite vse potrebno, bodoči registrar (mi) sprožimo postopek za prenos domene.

Ko je prenos domene sprožen, na vaš kontaktni email naslov (naslov, katerega imate vpisanega kot nosilec domene) prejmete obvestilo, v katerem se nahaja tudi potrditvena povezava, preko katere potrdite prenos. Primer e-mail obvestila s potrditveno povezavo si lahko ogledate na sliki spodaj.

Domena je po vaši potrditvi prenesena v roku parih minut s predpostavko, da prenos potrdi tudi vaš trenutni / stari registrar. V kolikor registrar prenosa ne potrdi, oziroma te možnosti nima, pa je ta samodejno prenesena v roku 6-ih dni.

Dostopa do email naslova, na katerega bi moral prejeti potrditveno povezavo, nimam več. Kaj pa sedaj?

V primeru da dostopa do poštnega predala nimate več, ga lahko zamenjate na novega pri vašem trenutnem / starem registrarju (sprememba kontaktnih podatkov o nosilcu domene). Po zamenjavi sprožimo postopek za prenos, obvestilo pa boste že prejeli na vaš novi email naslov.

Primer obvestila katerega prejmete iz strani (vrhovnega) registrarja

Primer obvestila vrhovenga registrarja pred prenosom
Primer obvestila

Naročilo za prenos domene lahko oddate kar preko obrazca naročila na naši spletni strani. V kolikor boste prenašali le domeno (brez naročila paketa gostovanja), v drugem koraku izberite, da gostovanja ne potrebujete oziroma korak preskočite.

Če ste že uporabnik naših storitev pa nam ime domene, ki bi jo radi prenesli, lahko sporočite tudi na naš email naslov (info@neoserv.si) in pripravili vam bomo vse potrebno.

Za vsa dodatna vprašanja smo vam vedno na voljo tudi preko telefona ali e-pošte.