Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Večkrat se zgodi, da e-poštni odjemalci nepravilno sinhronizirajo mapo “Poslano”.

Kaj je pravzaprav razlog, da omenjena sinhronizacija ne deluje pravilno:

  • Preverite, da na vseh napravah uporabljate IMAP protokol.
  • Svojemu e-poštnemu odjemalcu nastavite, da mapo “Poslano” sinhronizira s strežnikom in ne preko lokalne mape.
  • Preverite tudi pot poslanih sporočil, da le-ta kaže v enako mapo “Poslano – Sent”.

Ko boste dodali svoj e-poštni naslov v e-poštni odjemalec, najprej preverite, kam kaže mapa “Poslano”, in sicer je pravilna nastavitev poti “Sent” in ne npr. “Sent Messages”.

Omenjeno lahko preverite na način, predstavljen v nadaljevanju.

iPhone in iPad

  1. Zaženite “Settings”.
  2. Izberite “Mail Contacts and Calendars”.
  3. Pod poljem IMAP izberite svoj račun.
  4. Izberite “Mailbox Behaviours” in nato “Sent Mailbox”.
  5. Preverite, če je mapa “Sent” označena kot “On the Server”.

Sinhronizacija mape Poslano - iOS

Sinhronizacija mape Poslano - iOS

Apple Mail

  1. Odprite aplikacijo Mail.
  2. Izberite Mail -> Preferences -> Accounts -> Mailbox Behaviours.
  3. Preverite polje “Store sent messages on the server”, ki mora biti obkljukano ter spremembe shranite.
  4. Po spremembi preverite Mailbox -> Use This Mailbox For -> Sent.

Sinhronizacija mape Poslano - OSX

Sinhronizacija mape Poslano - OSX

Windows Outlook

  1. Izberite Tools -> Account Settings, zavihek “Email” -> Change -> More Settings.
  2. V polju Folders izberite “Chose an existing folder” -> Sent.

Sinhronizacija mape Poslano - Outlook

Android

  1. Izberite Settings -> Account Settings -> Folders.
  2. V polju “Sent folder” izberite mapo “Sent”.

Sinhronizacija mape Poslano - Android

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.