Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

* V kolikor email račun v odjemalca e-pošte dodajate prvič, vam priporočamo, da za začetek preberete članek, v katerem smo zapisali nekaj osnovnih informacij o nastavitvah e-mail računa.

1. Zaženite vašega odjemalca pošte (Apple/Mac Mail) in v zgornjem meniju (na vrhu vašega ekrana) kliknite na Mail -> Accounts.

Rubrika računi

2. V tem koraku na dnu izberite Add Other Account.

Dodaj drug račun

3. Odprlo se vam je novo okno, kjer izberite Add a Mail account in kliknite gumb Create.

Ustvari nov račun

4. Vpišite vaše podatke:

  • Full Name: vpišite poljubno ime za prikaz
  • E-mail Address: vpišite vaš celoten e-naslov
  • Password: vpišite geslo, ki ga imate za dostop do e-pošte

Kliknite na gumb Create.

Vpiši podatke o računu

5. Po preizkusu nastavitev vas bo program opozoril: Account must be manually configured. Kliknite gumb Next.

6. V svojem naročniškem centru Moj NEOSERV preverite, na katerem od naših strežnikov gostujete. Ko se boste prijavili, kliknite na zavihek Vaše domene / gostovanje, ter kliknite na svoj paket gostovanja. V oknu je napisano ime vašega strežnika.

7. Izpolnite polja:

  • Account Type: izberite IMAP
  • Mail Server: vpišite ime vašega strežnika, ki ste ga prebrali v prejšnjem koraku
  • User Name: vpišite vaš celoten e-naslov
  • Password: vpišite geslo, ki ga imate za dostop do e-pošte

Kliknite na gumb Next.

IMAP nastavitve

8. Izpolnite polja:

  • SMTP server: vpišite ime vašega strežnika, ki ste ga prebrali v četrtem (4.) koraku

Spodnji okenci (User Name in Password) lahko pustite prazna, saj ste to izpolnili že v prejšnjih korakih.

Kliknite na gumb Create.

Strežnik SMTP

9. V zgornjem meniju (na vrhu vašega ekrana) kliknite na Mail -> Preferences.

Nastavitve

10. V oknu, ki se vam odpre, na levi strani izberete vaš novi e-račun, ter kliknete v okno Outgoing Mail Server (SMTP) (kliknite na puščice, ki so na desni strani), ter iz menija, ki se vam prikaže, izberete Edit SMTP Server List.

Nastavitev SMTP

11. Na vrhu okna (v stolpcu In Use By Account) izberite ime strežnika za odhodno pošto, ki ga uporabljate za ta račun (to je strežnik, ki ste ga vpisali v 6. koraku).

  • Kliknite na gumb Advanced.
  • Port vpišite številko 465, ter s kljukico označite okence Use SSL.
  • Pod Authentication s spustnega menija izberite Password.
  • User Name: vpišite vaš celoten e-naslov
  • Password: vpišite geslo, ki ga imate za dostop do e-pošte

Kliknite gumb OK.

Dodatne nastavitve

12. V zgornjem meniju izberete Advanced. V okence Port vpišite številko 995, ter s kljukico označite okence Use SSL. Iz spustnega menija Authentication izberite Password, ter s kljukico označite Allow insecure authentication.

Nastavitve porta

Čestitamo, vaš novi e-mail račun je uspešno dodan! Za vsa dodatna vprašanja smo vam vedno na voljo tudi preko telefona ali e-pošte.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.