Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Ste v e-poštnem odjemalcu Outlook ob kliku na gumb Pošlji/Prejmi (ang. Send/Receive) naleteli na napako 0x80040900? Omenjena napaka se običajno pojavi, če ste v nastavitvah računa Outlook določili napačno ime ali vrata e-poštnega strežnika. Prav tako do nje lahko pride, če je e-poštni strežnik nedosegljiv zaradi težav z internetno povezavo.

Outlook napaka 0x80040900

V obeh primerih boste med procesom pošiljanja oz. prejemanja e-pošte prejeli naslednje obvestilo o napaki:

Opravilo "info@vasadomena.si – prejemanje" je sporočilo napako (0x80040900): "Imena strežnika, ki ste ga vnesli, v omrežju ni mogoče najti (morda je nedosegljivo začasno). Preverite povezavo z internetom in pravilnost imena strežnika".

Oziroma v angleškem jeziku:

Task 'info@vasadomena.si – Receiving' reported error (0x80040900) : 'The server name you entered cannot be found on the network (it might be down temporarily). Verify that you are online and that the server name is correct.'

Kako odpraviti Outlook napako 0x80040900?

Najprej se prepričajte, da je vaša naprava, na kateri želite dostopati do e-pošte v programu Outlook, zagotovo povezana v svetovni splet. Odprite brskalnik in se z obiskom katere koli spletne strani prepričajte, da je internetna povezava vzpostavljena.

1. Preverite nastavitve e-poštnega strežnika

Za pravilno nastavitev e-poštnega strežnika boste morali poznati naslednje podatke:

  • Vrsta strežnika dohodne pošte: POP3 ali IMAP?
  • Ime / naslov strežnika dohodne pošte.
  • Ime / naslov strežnika odhodne pošte.
  • Številka vrat za dohodni strežnik pošte.
  • Številka vrat za strežnik odhodne pošte
  • Ali strežnik odhodne pošte zahteva preverjanje pristnosti?
  • Ali poštni strežnik uporablja SSL?

Če e-pošto gostujete na našem strežniku, boste vse potrebne informacije našli TUKAJ.

Zdaj pa sledite naslednjemu postopku:

1. Odprite e-poštni odjemalec Outlook.

2. Pojdite v Datoteka (ang. File) -> Nastavitve računa (ang. Account Settings).

Outlook - Datoteka - Nastavitve računa

3. V zavihku E-pošta (ang. Email) dvokliknite svoj e-poštni račun, da si ogledate oz. spremenite nastavitve.

4. Prepričajte se, da imate nastavljeno pravilno ime dohodnega ter odhodnega strežnika.

Outlook - Ime dohodnega in odhodnega strežnika

OPOMBA: Ne vpisujte podatkov, prikazanih na zgornji sliki. Vpišite podatke svoje domene!

5. V desnem spodnjem kotu kliknite na gumb Več nastavitev … (ang. More Settings).

6. Če odhodni strežnik zahteva avtentikacijo, v novo odprtem oknu – v zavihku Odhodni strežnik (ang. Outgoing Server) – dodajte kljukico pri zgornji nastavitvi.

Outlook - Odhodni strežnik - Avtentikacija

7. Nato se znotraj istega okna premaknite v zavihek Napredno (ang. Advanced) in se prepričajte, da  imate nastavljena ustrezna vrata (993 in 465) ter izbrano SSL povezavo.

Outlook - Napredno - Vrata in SSL povezava

8. Shranite spremembo nastavitev s klikom na gumb V redu (ang. OK) in preverite, če pošiljanje oz. prejemanje e-pošte zdaj deluje.

2. Preverite nastavitve antivirusnega programa in požarnega zidu

Če uporabljate antivirusni program z možnostjo skeniranja e-pošte, ga poskusite začasno onemogočiti in znova preverite Outlook. Poleg tega preverite nastavitve požarnega zidu in se prepričajte, da vrata e-poštnega strežnika, ki jih uporabljate, s požarnim zidom niso blokirana.

Natančneje, v nastavitvah požarnega zidu:

  1. Omogočite dostop do interneta naslednji datoteki:
    • Outlook.exe
  2. Omogočite dostop do interneta naslednjim vratom:
    • 110 (za strežnik dohodne pošte POP3 brez šifrirane povezave)
    • 995 (za strežnik dohodne pošte POP3 s šifrirano povezavo (omogočen SSL)

     

    • 143 (za strežnik dohodne pošte IMAP brez šifrirane povezave)
    • 993 (za strežnik dohodne pošte IMAP s šifrirano povezavo (omogočen SSL)

     

    • 25, 26 ali 587 (če strežnik odhodne pošte SMTP ne uporablja SSL)
    • 465 (če strežnik odhodne pošte SMTP uporablja SSL)

3. Ponovno zaženite usmerjevalnik

Outlook napako 0x80040900 lahko poizkusite odpraviti še s ponovnim zagonom usmerjevalnika oz. ruterja. Ko se naprava resetira, še enkrat preverite, ali vam pošiljanje/prejemanje e-pošte deluje.

Dodatna pomoč: Če vam zgornji načini ne pomagajo, poskusite naslednje:

  1. Odstranite in znova dodajte svoj e-poštni račun.
  2. Popravite datoteko podatkov PST z Microsoftovim orodjem Inbox Repair Tool (SCANPST).
  3. Popravite namestitev sistema Office:
    • Pomaknite se do Windows nadzorne plošče (ang. Control Panel) -> Programi (ang. Programs) -> Programi in funkcije (ang. Programs and Features).
    • Poiščite in izberite aplikacijo MS Office ter kliknite Spremeni (ang. Change).
    • Nato izberite možnost Popravi (ang. Repair).

Za dodatno pomoč nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.