Pozor! Prenos ostalih domenskih končnic poteka po drugačnem postopku. Podrobnejše informacije o prenosu ostalih domen smo zapisali v tem članku. Za več informacij o prenosu .SI domene nadaljujte z branjem tega članka.

Pred sprožitvijo postopka za prenos domene morate novemu registrarju (nam) posredovati Avtentikacijsko kodo, poznano tudi kot Auth. Code ali EPP koda. Omenjena koda je kot nekakšno geslo, s katerim zaščitite domeno pred nepooblaščenimi prenosi. Kodo dobite pri trenutnem registrarju domene, ki vam jo posreduje na vaš lastniški email naslov. EPP kodo lahko zahteva in prejme le trenutni lastnik (nosilec) domene.

Na podlagi prejete EPP kode bodoči registrar (mi) sproži postopek za prenos domene. Prenos domene je instanten.

Starega/trenutnega registrarja domene ni mogoče kontaktirati. Kako ukrepati?

V tem primeru se lahko obrnete na vrhovnega registrarja za .SI domene (register):

Domena je že potekla in je v karanteni. Ali jo lahko kljub temu prenesem?

.SI domeno lahko prenesete tudi, če je potekla in je v karanteni.

.SI domena gre po poteku za 30 dni v karanteno. To pomeni, da domena ni aktivna, vendar je rezervirana za trenutnega lastnika domene. Po poteku karantene je domena ponovno na voljo za registracijo.

 

Kako oddati naročilo za prenos domene?

Naročilo za prenos domene lahko oddate kar preko naročilnice na www.neoserv.si. Naročilo za prenos domene nam lahko pošljete tudi na email info@neoserv.si.

Za vsa dodatna vprašanja ali pomoč smo vam vedno na voljo preko telefona ali e-pošte.