Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Se vam je zgodilo, da je iz vašega e-poštnega predala izginila vsa pošta? Brez skrbi, najverjetneje se je le shranila na eno od vaših naprav, s katerimi dostopate do sporočil, tako da sporočila po vsej verjetnosti niso izgubljena.

Verjetno se sprašujete, kako je do tega sploh prišlo. Razlog je običajno v tem, da na eni od vaših naprav (računalnik, tablica, telefon) pošto pregledujete preko programa, kot je na primer Outlook, ter za povezavo s strežnikom uporabljate POP protokol. Ta namreč vsa sporočila s strežnika prenese na vašo napravo, kar sicer samo po sebi ne vpliva na to, da bi pošta izginila. Običajno pa je že privzeto nastavljeno, da se pošta s strežnika samodejno odstrani po 14 dneh.

V primeru, da na nekaterih napravah uporabljate IMAP protokol, ki vedno vzpostavi sinhrono stanje s strežnikom, to pomeni, da bo pošta tudi na teh napravah izginila, saj bo odstranjena s strežnika.

Kje preverim to nastavitev?

To nastavitev preverite v nastavitvah e-poštnega računa v svojem e-poštnem odjemalcu (Outlook, Thunderbird itd). Pot do nastavitev je odvisna od tega, kateri e-poštni odjemalec uporabljate.

POMEMBNO: Preveriti je potrebno vse naprave, s katerimi dostopate do tega e-poštnega računa, ter vse e-poštne odjemalce, kjer uporabljate ta predal. Na eni napravi imate namreč e-poštni predal lahko dodan v več odjemalcev (na primer Microsoft Outlook in Mozilla Thunderbird).

Do omenjene nastavitve e-poštnega računa lahko dostopate na spodaj opisani način (izberite s seznama aplikacijo, ki jo uporabljate):

Microsoft Outlook

  • Starejši Outlooki (vključno z Outlook 2007): V meniju izberite Orodja (ang. Tools) -> Nastavitve računa (ang. Account Settings). Nato s seznama izberite željeni e-poštni račun ter kliknite gumb Spremeni (ang. Change).
  • Novejši Outlooki (od Outlook-a 2010 naprej): V meniju izberite Datoteka (ang. File) -> gumb Nastavitve računa (ang. Account Settings) ter kliknite še na novo okence Nastavitve računa (ang. Account Settings). Nato s seznama izberite željeni e-poštni račun ter kliknite gumb Spremeni (ang. Change).

Nato kliknite na gumb Več nastavitev (ang. More Settings) ter na zavihek Dodatno (ang. Advanced).

V razdelku Dostava (ang. Delivery) preverite, ali imate obkljukano možnost Pusti kopijo sporočil v strežniku (ang. Leave a copy of messages on the server).

Če te možnosti nimate obkljukane, pomeni, da se sporočila na strežniku ne shranjujejo in se le prenesejo direktno na vaš računalnik.

Če je ta možnost obkljukana, se sporočila shranjujejo tudi na strežniku. V kolikor pa imate obkljukano še možnost “Odstrani iz strežnika po” (ang. Remove from server after), se bodo sporočila po določenem številu dni odstranila s strežnika. Privzeta vrednost je 14 dni.

Če ne želite, da se sporočila brišejo s strežnika, obkljukajte možnost Pusti kopijo sporočil v strežniku (ang. Leave a copy of messages on the server) ter odstranite kljukico pri možnosti “Odstrani iz strežnika po” (ang. Remove from server after).

SLIKE

  • Outlook 2003
  • Outlook 2007
  • Outlook 2010
  • Outlook 2013

Mozilla Thunderbird

S seznama na levi strani izberite svoj e-poštni račun, z desnim klikom kliknite nanj ter izberite možnost Nastavitve (ang. Settings). V nastavitvah poiščite svoj e-poštni predal ter izberite možnost Nastavitve strežnika (ang. Server Settings). V razdelku Nastavitve strežnika (ang. Server Settings) preverite, ali imate obkljukano Pusti sporočila na strežniku (ang. Leave messages on server).

Če te možnosti nimate obkljukane, pomeni, da se sporočila na strežniku ne shranjujejo in se le prenesejo direktno na vaš računalnik.

Preverite tudi, ali imate morebiti obkljukano možnost “Za največ … dni” (ang. For at most … days). V kolikor jo imate, se bodo sporočila po določenem številu dni odstranila s strežnika. Privzeta vrednost je 14 dni.

Če ne želite, da se sporočila brišejo s strežnika, obkljukajte možnost Pusti sporočila na strežniku (ang. Leave messages on server) ter odstranite kljukico z možnosti “Za največ … dni” (ang. For at most … days).

SLIKE

Mac Mail

V zavihku izberite Mail -> v meniju izberite Preferences -> na levi strani izberite svoj e-poštni račun in kliknite zavihek Advanced.

Preverite, ali imate obkljukano možnost Remove copy from server after retrieving a message. Če je ta možnost obkljukana, pomedi, da se bodo sporočila s strežnika po določenem času odstranila (po kolikem času se bodo sporočila odstranila, določite v naslednji vrstici. Privzeta nastavitev je 1 teden.

Če ne želite, da se sporočila brišejo s strežnika, odstranite kljukico pri možnosti Remove copy from server after retrieving a message.

SLIKE

Android

V svojem e-poštnem računu v levem zgornjem kotu kliknite na ikono za meni, da se vam odprejo dodatne možnosti. Kliknite ikono za nastavitve, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu. Nato s seznama e-poštnih računov izberite svoj e-poštni račun ter v razdelku “Napredne nastavitve” (ang. Advanced Settings) kliknite na možnost “Nastavitve strežnika” (ang. Server Settings).

Nato poiščite možnost Izbriši e-pošto iz strežnika (ang. Delete email from server), kjer izberite možnost Nikoli (ang. Never) ter kliknite še gumb “Končano” (ang. Finish), da shranite nove nastavitve.

SLIKE

iPhone

Pojdite v nastavitve -> “Accounts & Passwords” ter izberite svoj račun. Nato kliknite na možnost Advanced ter preverite, ali imate pod možnostjo Delete Messages označeno Remove: Never.

SLIKE

Drugo

Poiščite nastavitve svojega e-poštnega predala ter preverite, ali se kje nahaja možnost, da lahko označite, da se kopija sporočil pusti na strežniku ter se z njega ne pobriše (ang. Leave a copy of messages on the server). V primeru, da je ne najdete, se lahko za pomoč obrnete na našo podporo.

Kako naprej?

Glede nadaljnih korakov se lahko odločite med:

  1. Želite, da se sporočila od sedaj naprej ne brišejo več, ne potrebujete pa prenosa sporočil nazaj na strežnik (ter s tem tudi na vse svoje naprave)
    V tem primeru je rešitev ta, da na vseh napravah, ki uporabljajo POP protokol in imajo označeno možnost, da se sporočila po določenem času pobrišejo s strežnika, to možnost odstranite oziroma označite, da se sporočil s strežnika nikoli ne pobriše samodejno (sledite navodilom v predhodnem koraku “Kje preverim to nastavitev?“).
  2. Želite, da se sporočila od sedaj naprej ne brišejo več, radi pa bi uredili tudi prenos sporočil nazaj na strežnik (ter s tem tudi na vse svoje naprave)
    V tem primeru je prav tako potrebno na vseh napravah, ki uporabljajo POP protokol in imajo označeno možnost, da se sporočila po določenem času pobrišejo s strežnika, to možnost odstraniti oziroma označiti, da se sporočil s strežnika nikoli ne pobriše samodejno (sledite navodilom v predhodnem koraku “Kje preverim to nastavitev?“). Najhitrejši način za obnovitev e-poštnih sporočil na strežniku je kar obnovitev sporočil iz rezervnih kopij, ki se na strežniku izdelujejo na dnevni, tedenski in mesečni ravni. Pri tem si lahko pomagate s kratkimi navodili: Obnovitev e-pošte iz rezervnih kopij
  3. Ko bodo e-poštna sporočila obnovljena, preverite, ali ste s tem obnovili vsa sporočila. V kolikor so bila sporočila (ali je bil del sporočil) s strežnika pobrisan še pred časom izdelave rezervne kopije, je potrebno sporočila ročno naložiti nazaj na strežnik z vašega računalnika oziroma naprave, na kateri se nahajajo vsa e-poštna sporočila. V tem primeru si lahko pomagate s spodaj zapisanimi okvirnimi navodili. V navodilih je sicer opisan postopek, kako lahko prenesete pošto z drugega paketa gostovanja na svoj paket gostovanja pri nas, vendar sta postopka v obeh primerih praktično enaka. Razlika je le v tem, da v tem primeru prenašate pošto s svojega računalnika nazaj na isti strežnik, torej poleg POP računa ustvarite še IMAP račun in za oba e-poštna računa vpišete podatke svojega paketa gostovanja pri nas: Prenos e-poštnih sporočil na novo gostovanje

Za vsa dodatna vprašanja smo vam vedno na voljo tudi prek telefona ali e-pošte.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.