ZAKAJ PRIDE DO BLOKADE?

Do blokade vašega IP-ja pride zaradi večkratnih zaporednih napačnih prijav v vaše storitve gostovanja:

  • Nadzorna plošča cPanel
  • FTP strežnik
  • E-mail računi (tudi odjemalec pošte – Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, Apple Mail, itd.)

Največkrat vas strežnik blokira, ko vpisujete napačno uporabniško ime (username) ali geslo (password).

Pri dostopu do FTP strežnika pa vas sistem lahko blokira tudi zaradi prevelikega števila hkratnih povezav.

Podobno velja tudi pri e-pošti, ko vas strežnik blokira zaradi prekratkega intervala preverjanja e-pošte, kateri je posebej problematičen, ko imate na enem IP-ju aktivnih več e-mail računov na enem ali več računalnikih.

ZAKAJ JE POTREBEN TA VARNOSTNI MEHANIZEM?

S tem varnostnim mehanizmom preprečujemo, da bi zlonamerna programska oprema v nedogled preizkušala različne kombinacije uporabniških imen in gesel. Na podlagi takih napadov namreč lahko pridobijo dostop do vašega paketa gostovanja in potem preko njega pošiljajo SPAM (vsiljeno) pošto ali postavljajo strani za krajo osebnih podatkov.

Takih napadov na spletne strežnike je ogromno (tudi na dnevni ravni), zato je ključnega pomena, da pazimo tudi na to in tako poskrbimo za večjo zaščito vseh uporabnikov na strežniku.

KAKO ODBLOKIRAM IP, DA BOM LAHKO ZOPET DOSTOPAL DO STORITEV?


1.
 Prijavite se v naročniški center Moj NEOSERV.

2. Po prijavi boste na prvi strani spodaj našli okno za preverjanje blokade IP-ja (Vam ne deluje spletna stran, e-pošta, FTP, cPanel?). S klikom na gumb Odblokiraj! boste preverili, ali je vaš trenutni IP blokiran, sistem pa vam bo izpisal tudi razlog blokade in ponudil možnost odblokade (sprostitev blokiranega IP-ja).

V okno lahko vpišite tudi drug IP naslov, na primer IP vašega sodelavca, ki je na drugem omrežju, ter enako kot za vašega preverite blokado.
Zgodovino blokad lahko preverite s klikom na arhiv.

mojneoserv-odblokiraj_ip