Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

NAVODILA ZA UPORABO

Navodila so kratka in vsebujejo slike in video posnetke. Torej prijazne - kot NEOSERV :-)

Iskanje po podpori

Ena izmed pogostih težav neuspešno dostavljene e-pošte v Outlooku je posledica neuspele povezave na nivoju odjemalec-strežnik. V nadaljevanju preverite najpogostejše razloge, zakaj pride do te težave in kako jo uspešno odpraviti.

Outlook napaka 0x800CCC0F

1. IP prejemnika je blokiran

Glavni razlog za to napako je, da je na požarnem zidu cPanel strežnika vpisan IP prejemnika. Do blokade pride zaradi preveč neuspelih povezav, hkratnih POP zahtevkov za povezavo z IP naslova prejemnika ali posodobitve spletne strani, ki sproži mod_security.

Več o tem, zakaj pride do blokade IP naslova preberite v objavi Moj IP naslov je blokiran. Kako ga odblokiram?

2. Antivirusni program blokira povezavo

V primeru, da prejemnikov IP ni blokiran na nivoju strežnika, je problem lahko v antivirusnem programu na prejemnikovem računalniku. Prejemnik naj za nekaj časa izklopi antivirusni program in poskuša ponovno prejeti e-pošto.

3. Nastavitve požarnega zidu

Tako kot antivirusni program lahko tudi požarni zid blokira prejemanje e-pošte. Če so prioritete Outlooka napačno nastavljene ali v požarni zid niso dodana SMTP vrata (npr. 587), lahko pride do napake 0x800CCC0F. Prejemnik naj za nekaj časa izklopi požarni zid in poskuša ponovno prejeti e-pošto.

4. Poškodovan Outlook profil

V nekaterih, redkih primerih lahko pride do težave v Outlook profilu. Če noben od zgornjih treh scenarijev ni odpravil težave, poskusite ponovno dodati Outlook račun ali popravite Outlook PST datoteko z orodjem »Microsoft PST repair tool«.

KOMENTARJI

KOMENTIRAJTE OBJAVO

(obvezno)
(obvezno, e-poštni naslov bo skrit)
(neobvezno)
Varnostno vprašanje, ki potrdi, da ste resnična oseba.