Košarica (0)
  • Vaša košarica je trenutno prazna

ZAKAJ NEOSERV?

2600+ pohval in 11 prednosti pred konkurenco, ki vam zagotavljajo najboljšo ponudbo!

The-Lab.hr

Pred prenosom na naše Turbo okolje je spletna trgovina THE LAB gostovala na strežniku enega izmed bolj poznanih tujih ponudnikov gostovanja v oblaku – Contabo. Gre za nemško podjetje, ustanovljeno leta 2003, ki ima danes svoje virtualne strežnike razporejene po celem svetu. Podjetje zaposluje več kot 100 ljudi in se lahko pohvali z več kot 130.000 naročniki v kar 190 državah. Kljub izjemnim uspehom omenjenega podjetja so se lastniki spletne trgovine The-Lab.hr odločili, da preizkusijo naše Turbo gostovanje.

Odločitev je bila vsekakor na mestu, saj se je spletna trgovina na strežniku starega ponudnika nalagala skoraj 4 sekunde. Čeprav se morda komu ne sliši veliko, pa gre za relativno visok čas nalaganja, ki z vidika kakovosti uporabniške izkušnje ne pomeni nič dobrega. Prenos trgovine na naš Turbo strežnik, ki ga odlikuje bliskovito LiteSpeed okolje, se je izkazal za pravo odločitev, saj se je trgovina po novem naložila v približno sekundi in pol. Sledila je še hitrostna optimizacija, s katero smo glede na prvotno stanje dosegli več kot 85-odstotno pohitritev.

POSTOPEK OPTIMIZACIJE HITROSTI SPLETNE TRGOVINE

O SPLETNI TRGOVINI

S spletno trgovino The-Lab.hr upravlja podjetje COTU COGA d.o.o. s sedežem v Zagrebu.

Ustanoviteljica in lastnica trgovine THE LAB je Tatjana Dragović, ena najuspešnejših manekenk na Hrvaškem. Tatjana je krasila svetovne modne naslovnice, vključno z revijami, kot so Elle, Cosmopolitan, Women's Health, Flare, Maire Claire in druge.

Tatjana je tudi zagovornica naravnih, ekoloških in zdravju prijaznih sestavin in izdelkov. Verjame, da ima vsak posameznik vlogo pri varovanju planeta in sprejemanju trajnostnih praks, kadar je to mogoče.

Trgovina THE LAB, locirana v centru Zagreba, ponuja svetovno priznane lepotne blagovne znamke in izdelke, ki jih obožujejo slavne osebnosti. Poseben poudarek daje "clean beauty" blagovnim znamkam, kot so Odacite, Kahina Giving Beauty in Agent Natur. THE LAB je tudi ponosen zastopnik in distributer podjetja Augustinus Bader v jadranski regiji.

V spletni trgovini THE LAB lahko izbirate med skrbno izbranimi izdelki za nego obraza, telesa, las in lasišča, izdelki za ličenje, parfumi, dišavami in drugimi izdelki za lepoto in privlačnejši vonj.

THE-LAB.HR

Obiščite spletno trgovino s klikom na spodnjo povezavo.

1. HITROST PRI STAREM PONUDNIKU

Spletna trgovina THE LAB je sprva gostovala na strežniku v tujini, in sicer je uporabljala storitev gostovanja v oblaku – Contabo VPS. Vstopna stran trgovine se je po testih, opravljenih z orodjem Chrome DevTools, odpirala skoraj 4 sekunde. Težava je bila predvsem v času do prvega bajta (TTFB), ki je znašal nekoliko več kot 2 sekundi. Ker je bil čas nalaganja enostavno previsok, so se lastniki odločili, da hitrost delovanja spletne trgovine preizkusijo še na našem Turbo strežniku.

  • Čas prvega zahtevka: 2,21 s
  • Čas nalaganja spletne strani: 3,87 s
2. HITROST TAKOJ PO PRENOSU

V tem koraku smo spletno trgovino prenesli na Turbo okolje, ki deluje na bliskovito hitrem LiteSpeed spletnem strežniku. Da LiteSpeed tehnologija omogoča procesiranje velikega števila zahtevkov hkrati, se je takoj pokazalo na času nalaganja spletne trgovine. Ta se je namreč po prenosu odprla v približno sekundi in pol, medtem ko se je čas do prvega bajta (TTFB) znižal na dobrih 600 ms. S prenosom smo dosegli občutno izboljšanje (64-odstotno pohitritev), kar se je odrazilo tudi v boljši oceni Google PageSpeed.

  • Čas prvega zahtevka: 614 ms
  • Čas nalaganja spletne strani: 1,40 s
3. HITROST PO NEOSERV OPTIMIZACIJI

Po prenosu smo se lotili še osnovne hitrostne optimizacije. Vanjo so bile zajete naslednje aktivnosti: nastavitev predpomnjenja z uporabo vtičnika LiteSpeed Cache za WordPress, združitev in minifikacija CSS in JS datotek, lossless kompresija slik, nastavitev novejše različice PHP. Z naštetimi aktivnostmi smo dosegli še dodatno izboljšanje v nalaganju spletne trgovine, saj se ta zdaj naloži v zgolj pol sekunde, čas do prvega bajta pa je zanemarljiv. Glede na prvotno stanje smo dosegli več kot 85-odstotno pohitritev.

  • Čas prvega zahtevka: 6 ms
  • Čas nalaganja spletne strani: 555 ms

Dodatna pojasnila k hitrostni optimizaciji

  • Zakaj spletne strani, ki uporabljajo naše Turbo gostovanje, delujejo hitreje?

    Pomembna odlika paketov Turbo gostovanja je njihova visoka zmogljivost. Naročnikom zagotavljajo izjemne količine strežniških sredstev (CPU, RAM ipd.), obenem pa strežnike v celoti poganjajo SSD diski. Po zmogljivosti se kosajo z naprednejšimi VPS strežniki, glavna prednost pred njimi pa je, da od naročnika ne zahtevajo znanja administriranja strežnika. Vključujejo tudi programsko opremo, vse potrebne licence ter brezplačne rezervne kopije na dnevni ravni.

    Bistvena prednost Turbo okolja je vsekakor tudi ta, da je postavljeno na LiteSpeed spletnem strežniku. Tega odlikuje prav bliskovita hitrost, saj omogoča procesiranje več tisoč zahtevkov hkrati, podpira pa tudi predpomnjenje na nivoju strežnika. Rezultat – mnogo hitrejše nalaganje spletnih strani!

  • Kateri vtičnik ste uporabili za optimizacijo hitrosti spletne trgovine?

    Spletno mesto THE LAB je postavljeno v sistemu WordPress, funkcionalnost spletne trgovine pa omogoča WooCommerce. Za namene optimizacije hitrosti smo uporabili vtičnik LiteSpeed Cache, ki v kombinaciji z LiteSpeed spletnim strežnikom in sistemom WordPress omogoča izjemne rezultate. Z vtičnikom smo poskrbeli za učinkovito predpomnjenje, združitev in kompresijo CSS in JS datotek ter minifikacijo HTML.

  • Kateri orodji ste uporabili za namene priprave študije primera THE LAB?

    Za testiranje hitrosti spletne trgovine THE LAB smo uporabili orodji Chrome DevTools in PageSpeed Insights.

    • Chrome DevTools – orodje je del najbolj popularnega spletnega brskalnika Google Chrome, v prvi vrsti je namenjeno spletnim razvijalcem.
    • PageSpeed Insights – eno izmed orodij Googla, namenjeno analizi spletne strani: z oceno od 0 do 100 oceni hitrost delovanja in poda priporočila, kako stran pohitriti.
  • Kateri so možni razlogi, da se moji rezultati testa hitrosti razlikujejo od vaših?

    Ste tudi sami uporabili orodje Chrome DevTools in testirali hitrost delovanja spletne trgovine The-Lab.hr? Če se vaši rezultati od naših razlikujejo le malo, je to normalno. V to se lahko prepričate tako, da test izvedete večkrat. Opazili boste, da hitrost nalaganja trgovine ne bo vedno povsem enaka.

    Je odstopanje od naših rezultatov večje? Možnih razlogov za to je več, na primer:

    • Na spletno trgovino so bile nameščene nove slike – neustreznih dimenzij ali nestisnjene.
    • Prišlo je do posodobitve vtičnikov ali WordPress sistema, kar lahko pomeni več zahtevkov.
    • Izključen je bil vtičnik LiteSpeed Cache oziroma spremenjene njegove nastavitve.
    • Nastavljena je bila nova, zahtevnejša ali slabše programirana grafična predloga.
    • Nameščeni so bili dodatni WordPress vtičniki, ki negativno vplivajo na čas nalaganja.
    • Nastavitve orodja Chrome DevTools v vašem brskalniku se razlikujejo od naših.
    • Pri posodobitvi sistema ali vtičnika je prišlo do napake, ki upočasnjuje spletno stran.

    Našteli smo le nekaj izmed možnih razlogov, zaradi katerih se vaši rezultati testa hitrosti od naših razlikujejo.