Ob naročilu domene

V kolikor ste naročilo oddali le za registracijo ali prenos in podaljšanje domene, vas bomo o nadaljnjem postopku obvestili takoj, ko bomo zabeležili vaše plačilo.

Postopek opravimo po plačilu, saj moramo strošek registracije / podaljšanja tudi mi plačati naprej izdajatelju domenske končnice (vrhovnemu registrarju).

Kako poteka prenos domene?

Podrobnejše informacije smo zapisali v spodnjih vodičih:

Ob naročilu paketa gostovanja

Paket gostovanja vam aktiviramo po oddaji naročila (pred plačilom), tako da z uporabo lahko pričnete takoj, tudi brez domene! Če ste naročili tudi domeno, jo registriramo oziroma podaljšamo po vašem plačilu, saj moramo ta strošek tudi mi plačati naprej izdajatelju domenske končnice (vrhovnemu registrarju).

Podatke za dostop do storitev gostovanja boste našli zapisane na prvi strani naročniškega centra Moj NEOSERV, v okenčku Gostovanje.

  • Dostop brez domene
    Če domene še nimate registrirate, oziroma usmerjene na nov strežnik, začasno za dostop do nadzorne plošče cPanel in FTP-ja uporabite naslov strežnika.
  • Dostop preko domene
    Če je domena na novem strežniku že aktivna, pa za prijavo lahko uporabite kar ime vaše nosilne domene paketa gostovanja.

Gre za enak dostop, le preko drugega naslova / URL povezave. Vse, kar boste naredili preko naslova strežnika (dostop brez domene), bo ostalo shranjeno tudi naprej po aktivacji domene. Bodite pozorni na uporabniško ime in geslo, saj nista enaka prijavnim podatkom, ki ste jih prejeli za dostop do naročniškega centra Moj NEOSERV.

V čem se razlikujeta Moj NEOSERV in cPanel?

Moj NEOSERV je vaš naročniški center, preko katerega lahko pregledujte in urejate vaše naročene storitve, plačila, kontaktne podatke, sledite stanju partnerskega programa in še veliko več.

cPanel pa je nadzorna plošča paketa gostovanja. Preko te nadzorne plošče lahko opravljate z vašimi spletnimi stranmi, e-pošto, avtomatskimi odzivniki, pregledujete statistiko paketa in spletnih strani, praktično vam ponuja vse, kar potrebujte za uspešno delo na strežniku.

Spletno stran in e-pošto sem že uporabljal pri prejšnjem ponudniku. Kako ju prenesem?

Spletno stran lahko prenesete sami ali pa za pomoč poprosite našo ekipo. Z veseljem vam bomo pomagali, ob naročilu paketa gostovanja pa vam spletno stran tudi brezplačno prenesemo! Vse, kar potrebujemo za uspešen prenos, so prijavni podatki za dostop do vašega trenutnega gostovanja. Potrebujemo podatke za dostop do nadzorne plošče gostovanja, oziroma dostop do FTP strežnika in podatkovnih baz MySQL, v kolikor jih vaša spletna stran vključuje. Prenos opravimo v roku 24-ih ur.

V kolikor je možno, na nov strežnik prenesemo tudi e-pošto. Če direkten prenos ni možen, pa si obstoječo e-pošto brez težav lahko shranite tudi na vaših računalnikih ali drugih napravah in jo nato sinhronizirate z novim strežnikom.

Za dodatne informacije o prenosu nas kontaktirajte.

Prvič delam spletno stran, kako naj se lotim izdelave?

Odvisno, če boste pripravili le preprosto HTML spletno stran in imate že nekaj osnovnega znanja iz tega programskega jezika, si lahko pomagate s programi kot je Adobe Dreamwever.

Uporabniki se v zadnjem času sicer predvsem odločajo za pripravo spletne strani v okolju WordPress. WordPress skripta je trenutno najbolj popularna aplikacija za izdelavo spletnega mesta, saj je primerna tudi za začetnike, na voljo v slovenskem jeziku, stabilna, z že pripravljenimi vtičniki in temami pa je sama izdelava toliko bolj preprosta in manj zamudna.

Takšnih podobnih skript imate na voljo veliko, preko 300 pa jih lahko namestite tudi na naših strežnikih, in sicer kar “na klik” preko vmesnika Softaculous.

Nekaj dodatnih informacij in navodil, ki so vam lahko v pomoč, smo zapisali tudi v naši spletni podpori v kategoriji Gostovanje.

Pa e-pošta?

Vse potrebne informacije za uporabo e-pošte boste našli zbrane v kategoriji E-pošta našega podpornega centra.

Za vsa dodatna vprašanja smo vam vedno na voljo tudi preko telefona ali e-pošte.