- Vaša košarica je trenutno prazna
Naročilo sem oddal, kaj pa zdaj?
Veseli nas, da ste se odločili za naročilo pri NEOSERV, kjer že od leta 2003 zagotavljamo hitre, zanesljive in varne spletne storitve ter prijazno tehnično podporo. Vse potrebne informacije za začetek uporabe svojih novih storitev boste našli v nadaljevanju.
Kazalo
- Ob registraciji domene
- Ob naročilu prenosa domene
- Ob naročilu spletnega ali email gostovanja
- Ob naročilu VPS gostovanja
- Ob naročilu SSL certifikata
- Pogosta vprašanja
Ob registraciji domene
Ko oddate naročilo za registracijo domene, vas o nadaljnjih korakih preko e-pošte obvestimo takoj, ko zabeležimo vaše plačilo. Domeno registriramo po plačilu, saj moramo strošek registracije oz. podaljšanja domene plačati vrhovnemu registrarju za posamezno domensko končnico.
Če se vam z registracijo domene mudi, vam svetujemo, da med postopkom naročila kot plačilno metodo izberete katero izmed tistih, ki omogočajo takojšnje plačilo: kreditna kartica, PayPal, PaysafeCard, VALÚ ali plačilo s kriptovaluto.
Če boste hkrati z registracijo domene zakupili tudi paket gostovanja, lahko med postopkom naročila novo domeno določite kot nosilno domeno paketa. V tem primeru bomo domeni samodejno vnesli DNS strežnike, da bo pravilno usmerjena na novi paket gostovanja. V kolikor pa želite svojo novo domeno povezati z drugim paketom gostovanja (npr. pri drugem ponudniku), ji v naročniškem centru Moj NEOSERV nastavite ustrezne DNS strežnike.
- Navodila: Kako spremenim DNS strežnike?
Ob naročilu prenosa domene
Ko oddate naročilo za prenos domene, vas o nadaljnjih korakih preko e-pošte obvestimo takoj, ko zabeležimo vaše plačilo. S postopkom prenosa pričnemo po plačilu, saj moramo strošek prenosa domene plačati vrhovnemu registrarju za posamezno domensko končnico.
Za večino domenskih končnic velja, da je prenos domene možen le z EPP kodo, ki jo pridobite pri obstoječem registrarju. Podrobnejše informacije glede prenosa domen med registrarji boste našli v člankih:
Ob naročilu spletnega ali email gostovanja
Paket gostovanja vam aktiviramo takoj po oddaji naročila (pred plačilom). Velja za:
Z uporabo lahko pričnete nemudoma, celo brez registrirane domene. Če ste hkrati z gostovanjem naročili tudi domeno, jo registriramo oz. podaljšamo po vašem plačilu.
Podatke za dostop do storitev gostovanja vam bomo po naročilu poslali v e-sporočilu, prav tako pa jih lahko vedno najdete na prvi strani naročniškega centra Moj NEOSERV – v sekciji Gostovanje.
- Dostop preko domene: če je vaša domena na novem strežniku že aktivna, za prijavo v nadzorno ploščo cPanel uporabite ime nosilne domene paketa gostovanja.
- Dostop brez domene: če domene še nimate registrirate oz. usmerjene na novi strežnik, za začasen dostop do nadzorne plošče cPanel uporabite naslov strežnika.
V obeh primerih gre za enak dostop, le preko drugega naslova / URL povezave. Vse, kar boste naredili preko naslova strežnika (dostop brez domene), bo ostalo shranjeno tudi po aktivacji domene (dostop preko domene).
Pri paketih Reseller gostovanja je malo drugače, saj vam bo pri tej storitvi v naročniškem centru Moj NEOSERV na voljo povezava do nadzorne plošče WHM.
Bodite pozorni na uporabniško ime in geslo za prijavo v nadzorno ploščo cPanel (ali WHM), saj se prijavni podatki razlikujejo od podatkov, ki ste jih prejeli za dostop do naročniškega centra Moj NEOSERV.
Ob naročilu VPS gostovanja
Ko oddate naročilo za VPS gostovanje, se vzpostavitve strežnika lotimo takoj, ko prejmemo vaše plačilo. V primeru, da bi od vas potrebovali dodatne informacije, vas kontaktiramo. Ko je strežnik pripravljen, vas o tem obvestimo z e-sporočilom, ki vključuje vse podatke za uporabo vašega novega VPS strežnika.
Med oddajo naročila VPS gostovanja lahko izbirate med dvema vrstama storitve:
- Vzdrževano VPS gostovanje: prejmete rešitev na ključ z vso potrebno programsko opremo, storitev pa upravljate prek nadzorne plošče WHM / cPanel.
- Nevzdrževano VPS gostovanje: poskrbimo za osnovno namestitev poljubnega operacijskega sistema, nato pa vam omogočimo polni dostop (ang. root access).
Če ste se odločili za slednjo možnost, vam bodo morda prav prišla navodila:
Ob naročilu SSL certifikata
Ko oddate naročilo za SSL certifikat, vezan na vašo domeno, vas ob prejetem plačilu seznanimo s postopkom, potrebnim za pridobitev certifikata. Postopek ni vedno enak, saj je odvisen od več dejavnikov:
- ali domena gostuje na našem strežniku ali na strežniku drugega ponudnika gostovanja,
- ali ste naročili domenski (DV), poslovni (OV) ali razširjeni (EV) certifikat,
- ali ste naročili certifikat za zaščito eno domeno, wildcard certifikat za zaščito vseh poddomen ali multi-domain certifikat za zaščito več domen.
Tukaj je nekaj primerov:
- Če ste naročili domenski certifikat (npr. Sectigo Positive SSL) in domeno gostujete na našem strežniku, je postopek povsem enostaven in hiter (nekaj minut), saj za vse poskrbimo mi. Poleg tega vam SSL certifikat na spletno stran tudi brezplačno namestimo.
- Če ste naročili poslovni (npr. Sectigo Instant SSL) ali razširjeni certifikat (npr. Sectigo EV SSL), je proces verifikacije pred izdajo SSL certifikata daljši (več dni ali tednov), saj mora izdajatelj najprej preveriti legitimnost vašega podjetja. V primeru, da domeno gostujete na NEOSERV strežniku, po izdaji certifikata za vse poskrbimo mi, prav tako vam SSL certifikat tudi brezplačno namestimo.
- Če pa svojo domeno gostujete na strežniku drugega ponudnika, nam morate še pred izdajo certifikata posredovati CSR kodo. Pridobite jo v strežniškem okolju, ki ga uporablja vaš ponudnik gostovanja (npr. cPanel, DirectAdmin, Plesk). Ko od vas prejmemo pravilno generirano CSR kodo, pričnemo postopek za izdajo certifikata. Sledi verifikacija vaše domene oz. podjetja s strani izdajatelja certifikata. Ko je preverba opravljena in SSL certifikat izdan, vam ga posredujemo v .zip datoteki, da ga lahko v strežniškem okolju namestite na svojo domeno.
CSR koda (ang. Certificate Signing Request) je datoteka, ki jo ustvarimo na strežniku, ko želimo pridobiti SSL certifikat. Vsebuje osnovne podatke o domeni in javni ključ, pri naprednejših certifikatih pa tudi podatke o podjetju ali organizaciji. Kodo pošljemo izdajatelju certifikata (CA), ki na njeni podlagi izda SSL certifikat.
Pogosta vprašanja
1. V čem se razlikujeta Moj NEOSERV in cPanel?
Gre za dva povsem ločena uporabniška vmesnika:
- Moj NEOSERV – naročniški center, kjer lahko pregledujete in urejate svoje naročene storitve, račune, kontaktne podatke, sledite stanju partnerskega programa, sodelujete v promocijskem programu ipd.
- cPanel – nadzorna plošča paketa gostovanja, v kateri upravljate s svojimi domenami, datotekami in mapami, e-pošto, avtomatskimi odzivniki, podatkovnimi bazami, PHP nastavitvami, SSL certifikati, pregledujete statistike, nameščate CMS sisteme (npr. WordPress) in še mnogo več.
2. Spletno stran in e-pošto sem že uporabljal pri prejšnjem ponudniku. Kako ju prenesem?
Če želite, vam spletno stran k nam prenesemo brezplačno. Prenos običajno opravimo v roku 24 ur.
V tem primeru potrebujemo dostop do:
- nadzorne plošče paketa gostovanja pri starem ponudniku (npr. cPanel, Plesk, DirectAdmin).
Alternativno nam lahko posredujete:
- arhivske datoteke vaše spletne strani ter pripadajoče podatkovne baze.
V večini primerov (če je tehnično izvedljivo) lahko brezplačno prenesemo tudi vašo e-pošto. Če direktni prenos ni možen, vam svetujemo, da e-pošto shranite lokalno in jo nato sinhronizirate z našim strežnikom.
Več o sinhronizaciji oz. prenosu e-pošte preverite v navodilih:
3. Rad bi postavil spletno stran, vendar s tem še nimam izkušenj. Kako naj se lotim izdelave?
Večina naših uporabnikov se odloči za postavitev spletne strani v sistemu WordPress, saj je izjemno zmogljiv in relativno preprost za uporabo. Ponuja široko izbiro grafičnih predlog in vtičnikov za dodatne funkcionalnosti, poleg tega pa je vmesnik na voljo tudi v slovenskem jeziku.
Mnogo nasvetov za izdelavo strani v WordPressu boste našli v našem podpornem centru in na blogu.
Če potrebujete zgolj enostavno predstavitveno stran, vam svetujemo uporabo orodja NEOSERV STUDIO. Z njim si lahko spletno stran postavite “na klik” – hitro in enostavno, brez znanja programiranja in grafičnega oblikovanja. Na voljo so vam različni paketi, med njimi tudi BREZPLAČNI, ki omogoča postavitev ene vsebinske strani.
Navodila za uporabo NEOSERV STUDIA si lahko ogledate na tej povezavi.
4. Skrbi me, da ne bom znal pravilno nastaviti e-pošte. Imate pripravljena navodila?
Lahko ste brez skrbi, saj smo pri NEOSERV skrbno pripravili vsa potrebna navodila za uporabo e-pošte. Za iskanje ustreznih navodil si lahko pomagate tudi s filtrom, ki ga najdete na vrhu našega podpornega centra (pod modro naslovno sekcijo), kjer najprej izberete:
- ali potrebujete navodila za odjemalec na računalniku ali na telefonu / tablici;
- nato določite sistem (npr. Windows, Apple, Linux, Android, iOS),
- izberete e-poštni odjemalec (npr. MS Outlook, Thunderbird, Android Mail, Apple Mail),
- na koncu pa izberete še jezik (slovenščina, angleščina).
Če niste vešči računalnika oz. telefona in boste z nastavitvijo e-poštnih računov imeli težave, vam nudimo tudi oddaljeno podporo. Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo pomagali urediti vse potrebno, da boste lahko še danes pričeli z uporabo e-pošte.
Za dodatne informacije nas lahko pokličete na 059 335 000 ali nam pišete na info@neoserv.si.
KOMENTIRAJTE OBJAVO
Vaš komentar je bil uspešno oddan
Komentar bo viden na strani, ko ga naši moderatorji potrdijo.